English

وزیر ورزش و جوانان:

دفاع از حیثیت والیبال ایران در المپیک ۲۰۲۰ را دنبال میکنیم

وزیر ورزش و جوانان در پایان مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال با اشاره به پشت خانه‌های مناسب در تمام رده های سنی در این رشته گفت: در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا والیبال ایران شانس اول مدال طلا است.

دفاع از حیثیت والیبال ایران در المپیک 2020 را دنبال میکنیم

به گزارش خبرگزاری موج، در مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال ایران که وزیر ورزش و جوانان به همراه محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال در این مراسم حضور داشتند، سلطانی فر در پایان مراسم در جمع خبرنگاران درباره این پیروزی و مراسم تقدیر اظهار کرد: همانگونه که مردم هم شاهد بازی های والیبالیست ها بودند تیم ایران امسال در تمام رده‌های مختلف سنی و همچنین یونیورسیاد بسیار خوش درخشید و به ویژه پیروزی و کسب اولین مدال جهانی در رده بزرگسالان بسیار غرور آفرین بود. به نظرم عملکرد تیم ملی در جام قهرمانان بزرگ جهان با کسب چهار برد و یک شکست در جایگاه سوم آن هم به دلیل ست شماری قابل تقدیر است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌هایش افزود: به هر حال پیروزی و کسب افتخارات پس از نتیجه ضعیف در لیگ جهانی نشان از ظرفیت بالای والیبال ایران دارد. هنوز یادمان نرفته که در حدود بیست سال پیش بردن کره و ژاپن برایمان آرزو بود. خوشبختانه هم اکنون در جایگاهی قرار گرفته ایم که تیم امید ایران به نمایندگی در قهرمانی بزرگسالان آسیا شرکت می‌کند.

سلطانی فر در پایان افزود: خوشبختانه پشتوانه های بسیار خوبی در تمام رده های سنی والیبال داریم و امسال شاهد افتخار آفرینی های آن ها بودیم. خیلی امیدوارم که در بازی های 2018 آسیایی جاکارتا مدال طلا را کسب کنیم و همچنین در بازی‌های المپیک 2020 در ژاپن بتوانیم از حیثیت والیبال ایران دفاع کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه