English

جنگ ستارگان در پاری سن ژرمن/ ضربات کاشته و پنالتی معضل جدی تیم فرانسوی

در جریان پیروزی اخیر پاریسی‌ها در هفته ششم لوشامپیونه اتفاق جالبی رخ داد.

جنگ ستارگان در پاری سن ژرمن/ ضربات کاشته و پنالتی معضل جدی تیم فرانسوی

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از نشریه آس، بازی شب گذشته (یکشنبه) پاری‌سن‌ژرمن مقابل لیون در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس که با پیروزی 2 بر صفر شاگردان اونای امری خاتمه یافت با اتفاق جالبی همراه بود.

داور بازی در دقیقه 79 به سود میزبان پاریسی یک پنالتی اعلام کرد، پنالتی که تبدیل شدنش به گل می‌توانست خیال شاگردان اونای امری را از بابت کسب پیروزی آسوده کند. نیمار و کاوانی هر دو به سمت توپ رفتند و با وجود تلاش ستاره برزیلی به متقاعد کردن هم‌تیمی اروگوئه‌ای خود، او اجازه زدن این ضربه را به ستاره سابق بارسلونا نداد و نیمار با چهره‌ای در هم کشیده از نقطه پنالتی دور شد. به این ترتیب کاوانی ضربه را زد اما دروازه‌بان حریف به کمک تیر افقی دروازه آن را مهار کرد.

با وجود آنکه اونای امری کاوانی را به عنوان پنالتی‌زن اول تیمش معرفی کرده، اتفاق شب گذشته سومین باری بود که میان دو مهاجم PSG برای زدن پنالتی کشمکش رخ داد و نکته‌ای که آن را جالب‌تر می‌کرد اتفاقی بود که دقایقی قبل از این ماجرا رخ داد.

پیش از این پنالتی داور در منطقه‌ای خطرناک یک ضربه ایستگاه به سود پاریسی‌ها اعلام کرد که کاوانی قصد داشت آن را بزند اما دنی آلوز دفاع راست برزیلی PSG با نگه داشتن توپ به هم‌تیمی اروگوئه‌ای خود اجازه زدن این ضربه را نداد. آلوز توپ را در اختیار دوست قدیمی و هموطنش نیمار گذاشت اما او هم از این موقعیت بهره‌ای نبرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه