English

اظهارنظر ملی پوشان والیبال قبل از بازی با ژاپن

با تمام قوا به مصاف ژاپن می رویم/ با مدال خوشرنگ به ایران بر می گردیم

بازیکنان تیم ملی والیبال از انگیزه خود برای شکست میزبان جام قهرمانان بزرگ خبر دادند.

با تمام قوا به مصاف ژاپن می رویم/ با مدال خوشرنگ به ایران بر می گردیم

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی والیبال ایران در شرایطی امروز از ساعت ۱‍۴:۴۵ به مصاف ژاپن می رود که نیاز مبرمی به شکست میزبان در این مسابقه دارد.

شاگردان کولاکوویچ برای زنده نگه داشتن امیدهای خود جهت کسب یکی از سکوهای جام قهرمانان بزرگ باید ژاپن را با نتیجه عالی شکست دهند.

پیش از این مسابقه چند بازیکن تیم ملی ایران به اظهارنظر پرداختند.

حیدری: ژاپن تیم جنگنده ای است

مصطفی حیدری، لیبروی تیم ملی ایران با بیان اینکه بازی ایران و ژاپن دیدار دو رقیب دیرینه است، اظهار داشت: ژاپن تیم جنگنده و خوبی است و در توپگیری و سرویس عملکرد خوبی دارد و برای پیروزی در زمین خودش و مقابل تماشاگرانش خواهد جنگید.

وی تصریح کرد: به یقین تیم‌های ایران و ژاپن در این مسابقه با تمام قوا به میدان می‌آیند و امیدوارم بازیکنان ایران بتوانند نکات مد نظر کادر فنی را در زمین اجراء کنند و با دعای خیر مردم برنده این بازی باشند.

لیبروی تیم ملی والیبال در مورد بازی با برزیل هم گفت: برزیل با تمام قوا به میدان آمد و یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر خود را به نمایش گذاشت. آن بازی هرچه بود برای تیم ایران تمام شد و امروز با انگیزه مضاعف برای بردن ژاپن تمرین کردیم.

حیدری در پاسخ به این سوال که چقدر به پایان خوش ایران در این رقابت ها امیدوار است، گفت: قولی که به همدیگر دادیم، این است که سعی کنیم بازی به بازی پیشرفت کنیم و بعد از بازی با ژاپن راجع به بازی بعدی تصمیم می‌گیریم.

اظهارنظر ملی پوشان والیبال قبل از بازی با ژاپنکلیک و کشیدن برای جابجایی

قرا: با مدال خوشرنگ برمی گردیم

رضا قرا، پشت خط زن تیم ملی والیبال در مورد نقطه قوت حریف آسیایی ایران گفت: ژاپنی‌‎ها تیم توپگیری هستند و در دفاع هم خوب توپ‌ها را زخمی می کنند ولی می‌رویم که آن‌ها را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چقدر به موفقیت ایران در این دوره از مسابقات امیدوار است، گفت: انشاالله صد درصد با مدال خوشرنگ به ایران بر می‌گردیم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال در پایان گفت: امروز تمرکز تیم ایران برای مسابقه با ژاپن است و بعد از این دیدار به مسابقه با فرانسه در آخرین روز تمرکز خواهیم کرد.

غلامی: بازی راحتی در پیش نداریم

مسعود غلامی، بازیکن سرعتی تیم ملی والیبال در مورد نقاط قوت و ضعف تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ژاپنی ها در توپگیری و دفاع داخل میدان همه تیم ها را آزار می دهند و نقطه ضعف‌شان هم قامت کوتاه است که می‌توان با "های بال" کردن، توپ‌ها راحت اسپک زد.

وی ادامه داد: دیگر اینکه تیم ملی والیبال ژاپن در خانه و پیش روی هوادارانش به میدان می رود و به همین دلیل با تمام وجود خواهد جنگید.

غلامی تصریح کرد: بازی راحتی در پیش نداریم و تمام تمرکزمان را گذاشته ایم تا با برد از میدان خارج شویم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال در خصوص باخت مقابل برزیل گفت: برزیل تیم بزرگی است و با تمام مهره‌ها آمده بود و بازیکنان ایران هم دیگر به آن شکست فکر نمی‌کنند.

اظهارنظر ملی پوشان والیبال قبل از بازی با ژاپنکلیک و کشیدن برای جابجایی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه