English

بلند قامتان ملی‌پوش کشورمان تمرینات خود را آغاز کردند

بلند قامتان تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین روز حضور خود در کشور ژاپن، دو جلسه تمرین سخت ولی پرنشاط را پشت سر گذاشت.

بلند قامتان ملی‌پوش کشورمان تمرینات خود را آغاز کردند
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که برای حضور در رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ جهان، شب گذشته وارد ژاپن شد، امروز جمعه 17 شهریور ماه نخستین روز اردوی تدارکاتی خود را پشت سر گذاشت.
 
نخستین تمرین ملی پوشان کشورمان امروز از ساعت 9 صبح به مدت دو ساعت در سالن باشگاه جی تکت استینگز (میزبان اردوی سه روزه) که سال گذشته در لیگ والیبال ژاپن به عنوان سومی رسیده بود، برگزار شد. این جلسه تمرین به کار با وزنه اختصاص داشت که بازیکنان پس از صحبت‌های ایگور کولاکوویچ زیر نظر دانیل میشیج، بدنساز تیم ملی به گرم کردن پرداختند و سپس بر اساس برنامه اختصاصی خود به کار با وزنه مشغول شدند.
 
ملی‌پوشان پس از تمرین صبح برای صرف ناهار به هتل محل اقامت خود بازگشتند و پس از استراحت، نخستین جلسه تمرین توپی خود را به مدت دو ساعت زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.
 
انگیزه و تلاش بازیکنان در تمرینی شاداب از نکات بارز این جلسه تمرین تیم ملی ایران در نخستین روز حضور در ژاپن بود که نشانه‌ای از خستگی راه و سفر در رفتار بازیکنان وجود نداشت. بازیکنان تیم جی تکت استینگز در اواخر این جلسه، به تماشای تمرین بازیکنان ایران پرداختند.
 
پس از تمرین دو ساعته ایران، شاگردان احمد مساجدی، سرمربی ایرانی تیم جی تکت استینگز بودند که تمرین خود را آغاز کردند و کولاکوویچ نیز برای دقایقی به تماشای تمرینات آنها پرداخت.
 
ملی پوشان پس از تمرین امروز به محل اقامت خود بازگشتند و بر اساس برنامه اعلام شده صبح فردا به وقت محلی استراحت دارند و عصر فردا در تنها دیدار دوستانه خود پیش از آغاز مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان به مصاف تیم جی تکت ژاپن خواهند رفت.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه