English

لیبروی تیم ملی والیبال:

تیم سایپا مثل خانه من است

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: سایپا برای من مانند یک خانه است. در حال حاضر هشت سال است که در تیم سایپا عضویت دارم و در کل در این تیم خیلی احساس راحتی می کنم.

 تیم سایپا مثل خانه من است

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی حیدری درباره شرایط تیم ملی برای حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان در منطقه آسیا که به میزبانی شهر اردبیل برگزار می‌شود اظهار کرد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که همه باید با صد در درصد توان وارد زمین شویم چون این رقابت‌ها برای مسابقات قهرمانی جهان است که در سال آینده برگزار می‌شود و هر تیمی هرچه دارد رو می کند. ایران هم با تمام توان برابر حریفان به میدان می‌رود.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت خودش در تیم ملی و رقابتی که با مهدی مرندی در پست لیبرو دارد، گفت:  خدا را شکر شرایط تیم ایران خیلی خوب است. من و مهدی هم رابطه خیلی دوستانه ای با هم داریم و اصلاً رابطه ما رقابتی نیست و اگر رقابتی هم باشد در جهت پیشرفت جفتمان است. در کل با مهدی مرندی رابطه خیلی خوبی دارم و بهتر از همیشه در حال تمرین هستیم و همواره کمک حال هم در بازی ها خواهیم بود.
حیدری درباره تمدید قراردادش با باشگاه سایپای تهران و عدم انتقال به تیمهای دیگر پایتخت پاسخ داد: من همیشه در سایپا بودم. سایپا برای من مانند یک خانه است. در حال حاضر هشت سال است که در تیم سایپا عضویت دارم و در کل در این تیم خیلی احساس راحتی می کنم. در این باشگاه همه از مدیرعامل تا افراد دیگر مرا دوست دارند و این به من حس خوبی می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه