English

کسب مدال برنز انفرادی برای ایران/ حضور در جمع ۴ تیم برتر دوبل

رادین خیام که از حضور در دیدار نهایی تنیس روی میز تور جهانی اردن بازمانده بود، در دیدار نیمه نهایی به مدال برنز انفرادی دست یافت.

کسب مدال برنز انفرادی برای ایران/ حضور در جمع 4 تیم برتر دوبل

به گزارش خبرگزاری موج از اعلام روز جمعه فدراسیون تنیس روی میز، با پیگیری مسابقات انفرادی و دوبل در رده سنی نوجوانان تور جهانی اردن، رادین خیام و محمد امین صمدی بازیکنان مستعد تنیس روی میز ایران که عنوان عضویت در تیم ملی نوجوانان و نونهالان کشورمان را یدک می کشند، موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر مسابقات دوبل و کسب مدال شدند.
همچنین رادین خیام با شگفتی سازی خود موفق شد حریف پانامایی خود را که با رنک 70 نوجوانان جهان و سید یک در این مسابقات حاضر شده بود، شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد وی البته در این مرحله از رسیدن به دیدار نهایی باز ماند و به کسب مدال برنز اکتفا کرد.
تیم جوانان ایران نیز متشکل از برادران شمس (حمید و نوید) در مقابل تیم مصر بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد و با کنار زدن تیم سوئد با نتیجه 3 بر1 موفق شد در جمع شانزده تیم برتر این مسابقات حضور پیدا کند.
پیش از این حمید شمس توانست با شکست حریفانی از چین تایپه، اردن و سوئد به جمع 16 بازیکن برتر جوانان بپیوندد.
نوید شمس بازیکن نونهال ایران در رده سنی نوجوانان کار خود با حضور در جدول 32 نفره پایان داد و محمد امین صمدی دیگر بازیکن نونهال کشورمان توانست با وجود قرعه سخت از گروه خود به مرحله حذفی صعود کند.
نمایندگان ایران در حال پیگیری بازی های خود در قسمت تیمی جوانان، تیمی نوجوانان، انفرادی و دوبل نوجوانان و انفرادی نونهالان هستند.
هدایت تیم ایران را در تور جهانی اردن صمد تدبیری سرمربی تیم جوانان برعهده دارد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه