English

برانکو: سوپرجام بهترین مقدمه شروع فصل است

نشست خبری سوپرجام فوتبال ایران در حالی امروز برگزار شد که علی کریمی در آن غیبت داشت و سرمربی پرسپولیس از انگیزه‌های تیمش برای کسب عنوان قهرمانی در ابتدای فصل هفدهم خبر داد.

برانکو: سوپرجام بهترین مقدمه شروع فصل است

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ که به عنوان قهرمان لیگ برتر در فصل گذشته لیگ هفدهم را آغاز خواهد کرد، از انگیزه‌های شاگردانش برای کسب عنوان قهرمانی خبر داد و با احترام به نفت تهران به عنوان رقیب تیمش، شرایط سرخپوشان را پیش از این دیدار تشریح کرد.


سرمربی کروات سرخپوشان در ابتدای صحبت‌هایش درگذشت پدر سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ را به او تسلیت گفت: سلام عرض می‌کنم خدمت تمام دوستان. متاسفانه این گردهمایی مصادف شد با درگذشت فوت پدر فتاحی و جا دارد تسلیت بگویم اما زندگی همچنان جریان دارد.
سوپرجام بهترین مقدمه شروع فصل است
هم شما و هم طرفداران منتظر هستند هر چه زودتر فصل شروع شود. فصل در واقع از فردا شروع می شود. در همه جای دنیا سوپرجام برگزار می شود و این بهترین مقدمه برای شروع فصل است. خوشحال هستیم که توانستیم یک پای این مسابقه باشیم چون بهترین قهرمانی فصل را کسب کردیم. با نفت بازی داریم. تیمی که در 4 -5 سال اخیر در رده بالای جدول قرار داشته، با مربی جدید که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده است.

کریمی سخت‌ترین کار را انتخاب کرده است
به عنوان مربی و ورزشکار خیلی خوشحالم که ایشان به عنوان اسطوره فوتبال ایران، دانش و تجربه خود که در تیم‌های مطرح دنیا کسب کرده در اختیار فوتبال ایران قرار می‌دهد. آقای علی کریمی سخت ترین کار در فوتبال را در نظر گرفته و آن این است که رهبر و مربی یک تیم باشد و دانش خود را به فوتبالیست‌های ایرانی قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه