English

داورزنی در مجمع اعلام کرد

بدهی ۱۴ میلیاردی فدراسیون تیراندازی

یکی از کاندیداهای مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی گفت‌: نمی‌خواهم دستاویز برنامه‌هایی باشم که قصه دوباره تکرار شود.

بدهی 14 میلیاردی فدراسیون تیراندازی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، حمیدرضا ناطقی یکی از کاندیداهای در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی در فرصت قانونی برای معرفی خود، گفت‌: کسی نمی‌تواند مقابل قانون بایستد.  نمی‌خواهم شش ماه بعد دوباره این مجمع برگزار شود و نمی‌خواهم دستاویز برنامه‌هایی شوم که این قصه دوباره تکرار شود. من آمده ام که اگر بخواهند و به من رای دهند، بمانم.

پس از صحبت‌های ناطقی، محمدرضا داورزنی در واکنش به موضوعات مطرح شده، گفت‌: امیدوارم دوستان منطقی‌تر به موضوع نگاه کنند. در آینده هر اتفاقی بیفتد باز هم مجمع تصمیم گیری می‌کند. زیر سوال بردن کار مجمع غیر منطقی است.

او ادامه‌ داد: هیچ نهاد دیگری نمی‌تواند در تصمیمات مجمع دخالت کند. هر بحثی مطرح شود باز هم مجمع است که تصمیم می‌گیرد. زیر سوال بردن مجمع کم لطفی است و وزارت ورزش و جوانان هم وظیفه دارد که قانون را اجرا کند و زمان را از دست ندهد. در این بحث که دوست و برادر من هاشمی زحمت زیادی در فدراسیون کشیده است، شکی نیست اما ما نمی توانیم فدراسیون را با 13 – 14 میلیارد تومان بدهی بلاتکلیف نگه داریم، چرا که ا گر این کار را انجام دهیم، نه به صلاح تیراندازی ایران و نه کار منطقی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه