English

پیام خوشحال‌کننده امباپه برای هواداران موناکو

مهاجم فرانسوی جوان قهرمان فرانسه درباره آینده‌اش به هواداران این تیم خبر خوشی داد.

پیام خوشحال‌کننده امباپه برای هواداران موناکو

به گزارش خبرگزاری موج، کایلیان امباپه که مدتی است شایعه پیوستنش به رئال مادرید شنیده می‌شود، در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی پیامی گذاشت که خوشحالی هواداران موناکو را به همراه داشت. مهاجم 18 ساله موناکو با گذاشتن عکسی از خود در اینستاگرام که او را در سالن انتظار فرودگاه نشان می‌دهد، نوشته است: «به موناکو برمی‌گردم».

از قرار معلوم تلاش‌های باشگاه‌‌های مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید و آرسنال برای جذب امباپه از موناکو نافرجام بوده است و او در حال بازگشت به مونت‌کارلو برای شرکت در اردوی تابستانی پیش‌فصل قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه است.

چندی پیش نشریات اسپانیایی مارکا و آس مدعی شده بودند که زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید و فلورنتینو پرس رئیس این باشگاه تمام تلاش خود را برای جلب نظر امباپه جهت بردن او به مادرید انجام و به او وعده بازی در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها را داده‌اند. هنوز اما مشخص نیست که وعده‌های کهکشانی‌ها توانسته امباپه را برای ترک ورزشگاه لوئی دوم وسوسه کند یا خیر.

امباپه به تازگی قرارداد خود با اسپانسر شخصی‌اش شرکت نایکی که رقیب اصلی اسپانسر باشگاه رئال مادرید یعنی آدیداس است تمدید کرده که این اتفاق می‌‌‌تواند نشانه‌ای از کاهش احتمال رفتن او به سانتیاگو مادرید باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه