English

مهرعلیزاده در دیدار با سفیر ایران در ارمنستان:

ورزش زورخانه‌ای در ارمنستان توسعه می‌یابد

رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به همراه بهرام افشارزاده با سجادی سفیر ایران در ارمنستان دیدار و گفت‌‌و‌گو کردند.

ورزش زورخانه‌ای در ارمنستان توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی(IZSF)، محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به همراه  بهرام افشارزاده مشاور عالی در امور اجرایی فدراسیون، طبق هماهنگی و توافقات صورت گرفته، در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران با سجادی سفیر ایران در ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرند.

محسن مهرعلیزاده ضمن تقدیر از همکاری‌های سفارت ایران در ارمنستان با این فدراسیون گفت: فدراسیون جهانی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قصد دارد طبق درخواست کشور ارمنستان برای توسعه این ورزش ، سطح همکاری های خود با مسئولین این کشور را افزایش دهد.

وی همچنین افزود: از آنجا که در ارمنستان ظرفیت مناسبی در این زمینه وجود دارد و ورزشکاران زیادی مشتاق به زورخانه و کشتی پهلوانی هستند و همچنین با حمایت های خوب سفیر محترم ایران و تلاش های IZSF برای انجام این امر مهم، به حول و قوه الهی قدم محکم دیگری برای توسعه و جهانی سازی این رشته  ارزشمند برداشته شده است و در آینده شاهد فعالیت گسترده تر این کشور در رشته ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خواهیم بود.

در ادامه این دیدار، سجادی با ابراز خرسندی از روند شتابان جهانی سازی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی تاکید کرد: فعالیت‌های این فدراسیون فرصت مناسبی برای شناساندن روحیه، اخلاق جوانمردی و فرهنگ پهلوانی به جهانیان است.

همچنین در پایان این نشست، افشارزاده از برنامه‌های آینده این فدراسیون برای گسترش این ورزش در جای جای جهان گفت و ابراز امیدواری کرد با همکاری های همه جانبه در کشور ارمنستان، زنگ زورخانه که نشان از صلح و آزادگی دارد بیش از پیش طنین انداز شود.

گفتنی است بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، محسن مهرعلیزاده در ادامه سفر خود و هیئت همراه به ارمنستان، با وزیر ورزش و چند تن از مسئولین این کشور دیدار خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه