English

مسابقات جهانی بیماران پیوند اعضا - اسپانیا

کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران

نمایندگان کشورمان در مسابقات جهانی پیوند اعضا صاحب یک طلا، دو نقره و دو برنز دیگر شدند و جمع مدال‌های ایران به عدد ۱۴ رسید.

کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه مسابقات جهانی پیوند اعضا در مالاگای اسپانیا در دوچرخه سواری و ماده 5 کیلومتر تایم تریل انفرادی محمد جواد حفظی با اختلاف 59 ثانیه نسبت به نفر دوم، به جایگاه نخست رسیده بود داوران و مسئولان برگزاری مسابقات با بی عدالتی این مقام را از او گرفتند تا دوچرخه سوار کشور میزبان صاحب مدال طلا شود. دیگر دوچرخه سوار اسپانیایی نیز سوم شد.

همچنین در رشته پتانک دوبل دو تیم از ایران حضور داشتند. در رده سنی 18 تا 29 سال نمایندگان ایران با پیروزی مقابل ورزشکاران کانادا و همچنین تایلند و فرانسه دو ابر قدرت این رشته در دنیا در بازی فینال به مصاف هم رفتند و در پایان معصومه رضایی و فاطمه رمضانی زاده در سکوی اول قرار گرفتند و الهام محمدی تقدیر و بهاره بیگی دوم شدند. ورزشکاران فرانسه و تایلند هم به طور مشترک جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

در مسابقات جهانی بولینگ پیوند اعضا نیز کلثوم ابراهیمی در رده سنی 30 تا 39 سال با رقیبانی از کشورهای آمریکا، تایلند، کانادا، ایرلند و ایتالیا هم گروه شد و تنها با اختلاف 5 امتیاز نسبت به نفر اول به مقام سوم دست یافت و دو بازیکن از تایلند اول و دوم شدند.

فرشاد زندی نیز در رقابت با 21 بازیکن از کشورهای صاحب سبک بولینگ مانند انگلستان، امریکا، یونان، فنلاند، قبرس، تایلند، اسپانیا، آلمان و کانادا در حالی که تا مدال طلا فاصله بسیار کمی داشت، به مدال برنز رسید. شیما شاه منصوری، صمد امین صفایی، نبی اله مرزبان و محمدهادی خشنودی در جمع نفرات برتر قرار نگرفتند.

پیش از این کاروان ایران در مسابقات جهانی مالاگا صاحب 9 مدال توسط مرتضی افضلی(طلا) در رشته دارت، مصطفی آرمزد(طلا) در رشته دارت، محمد جواد حفظی(طلا) در رشته دوچرخه شواری، مرضیه یارخلجی (طلا) در رشته اسکواش، الهام روشن چراغ (برنز) در رشته صحرانوردی،شیوا سرحدی (نقره) در رشته اسکواش، امین صانعی (نقره) در رشته اسکواش، تیم پدل تنیس بانوان (نقره) و علیرضا روح‌پرورزاده (نقره) در رشته پتانک شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه