English

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان‌همدان:

تیم دوچرخه‌سواری استان‌همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان‌همدان گفت: تیم دوچرخه‌سواری استان‌همدان در رشته کوروسی به مسابقات قهرمانی کشور در شهر یزد اعزام می‌شود.

تیم دوچرخه‌سواری استان‌همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی ثقفی با اشاره به اعزام تیم دوچرخه‌سواری همدان به مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه‌سواری 9 تیر تا 14 تیر در دو بخش استقامت و تایم تریل در شهر یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم دوچرخه‌سواری همدان به سرپرستی صادق انصاری از مربیان و نایب‌رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان‌همدان به این مسابقات اعزام خواهد شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان‌همدان با اشاره به اسامی اعزام تیم دوچرخه‌سواری همدان به این مسابقات گفت: در رده سنی بزرگ‌سالان صابر میرزایی از همدان و علی قیاسی از نهاوند به این مسابقات اعزام خواهند شد.

ثقفی خاطرنشان کرد: همچنین در رده سنی جوانان حمیدرضا کرمی از همدان، رضا سلگی از تویسرکان، امیرمحمد عطایی از همدان و آریا قربانی محراب از اسدآباد راهی این مسابقات می‌شوند.

وی با اشاره به آمار ورزشکاران سازمان‌یافته هیئت دوچرخه‌سواری استان‌همدان بیان کرد: در حال حاضر ۴۶۰ بیمه‌شده رسمی در هیئت دوچرخه‌سواری استان‌همدان فعال هستند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه