English

در ماده ۴۰۰ متر با مانع؛

دو و میدانی کار قمی صاحب برنز مسابقات بین المللی قزاقستان شد

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از کسب مدال برنز توسط رضا ملک‌پور، دو و میدانی کار قمی در مسابقات بین المللی قزاقستان خبر داد.

دو و میدانی کار قمی صاحب برنز مسابقات بین المللی قزاقستان شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی رضایی اظهار داشت: رضا ملک‌پور دو و میدانی کار قمی در روز نخست مسابقات جام کازانف قزاقستان به مدال برنز ماده 400 متر با مانع دست یافت.

وی افزود: ملی پوشان و قهرمانان دو و میدانی ایران که در قالب تیم باشگاهی نفت تهران به نمایندگی از کشورمان در رقابت‌های دو و میدانی جام کازانف قزاقستان شرکت کرده‌اند، در پایان روز نخست مسابقات با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره م 4 مدال برنز به کارشان پایان دادند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: بر همین اساس رضا ملک‌پور ورزشکار قمی حاضر دراین رقابت‌ها در ماده 400 متر با مانع بروی پیست رفت و با ثبت رکورد 52 و 6 صدم ثانیه بر سکوی سومی این ماده ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

رضایی بیان داشت: این دو و میدانی کار قمی هفته گذشته در مسابقات دو و میدانی کارگران جهان در لتونی موفق به کسب 2 مدال طلا و یک نقره شده بود و بدین ترتیب روزهایی سراسر موفقیت را تجربه می‌کند.

وی عنوان کرد: با اعلام فدراسیون دو و میدانی کشور اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در کنیا از تاریخ 8 تیرماه تا 20 تیر ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: بر همین اساس محمد تقی مهرعلی از استان قم در جمع 9 ملی پوشی فراخوانده شده به این مرحله از اردویی آماده سازی قرار دارد و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های جهانی پیگیری خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه