English

یواخیم لوو: خوشحالم که توانستیم پیروز بازی شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان شاگردانش را شایسته پیروزی برابر استرالیا در جام کنفدراسیون‌ها دانست.

یواخیم لوو: خوشحالم که توانستیم پیروز بازی شویم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از کیکر، تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان جام کنفدراسیون‌ها را خوب شروع کرد و در نخستین دیدار خود موفق شد با نتیجه‌ ۳ بر ۲ استرالیا را از پیش رو بردارد.

یواخیم لوو از پیروزی برابر استرالیا خوشحال است و تیمش را شایسته این پیروزی می‌داند. سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بازی آن‌گونه که می‌خواستیم  نشد. خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم و باید بگویم که شایستگی شکست دادن استرالیا را داشتیم. بازی اول همیشه سخت است و خوشحالم که توانستیم پیروز بازی شویم.

او ادامه‌ داد: این بازیکنان تنها ۱۰ روز است که کنار همدیگر تمرین می‌کنند و نمی‌توانم بیش از این از آنها انتظار داشته باشم. دراکسلر به عنوان کاپیتان تیم شب درخشانی را پشت سر گذاشت. به این بازیکن با تجربه در ترکیب تیم خود نیاز داریم.

لوو درباره شیلی حریف بعدی تیمش که در دیدار نخست با دو گل کامرون را شکست داد، اظهار کرد: بازی با شیلی بسیار متفاوت خواهد بود. این تیم بازیکنان بزرگی را در ترکیب خود دارد و فوتبال زیبا و هجومی را در دستور کارش قرار می‌دهد. بدون شک کار ما برابر این تیم‌ ‌ سخت‌تر خواهد بود.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در پایان سخنان خود درباره استفاده از ویدئو چک در جام کنفدراسیون‌ها، ‌اضافه کرد: این فناوری به تازگی در فوتبال مورد استفاده قرار می‌گیرد و هنوز زود است که درباره آن قضاوت کرد. باید زمان پیش رود تا ببینیم چه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه