English

بردیف رسما سرمربی روبین کازان شد/آزمون به کازان برمی‌گردد؟

باشگاه روبین کازان روسیه رسما از توافق با سرمربی سابق روستوف خبر داد.

بردیف رسما سرمربی روبین کازان شد/آزمون به کازان برمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه روبین کازان روسیه اعلام کرد که با قربان بردیف، سرمربی سابق خود و باشگاه روستوف به توافق کامل رسید تا هدایت این تیم را از فردا به عهده بگیرد.

رادیک شایموف، رئیس باشگاه روبین کازان گفت: خوشحالم که موفق شدیم قربان بردیف و کادر فنی همراهش را راضی کنیم تا به روبین کازان برگردند. بدون شک در آینده تلاش خواهیم کرد تا به دنبال قهرمانی در روسیه و کسب موفقیت در اروپا باشیم. رستم شایخوف، مدیر باشگاه روستوف نیز قرارداد بردیف با این باشگاه را بلند مدت بیان کرد.

بردیف از سال‌های 2001 تا 2013 هدایت روبین کازان را برعهده داشت و موفق شد در طول این سال‌ها دو بار قهرمانی لیگ روسیه، دو قهرمانی در سوپر کاپ و یک قهرمانی در کاپ روسیه را به ارمغان بیاورد. او از سال 2013 به روستوف رفت و موفق شد این تیم را نایب قهرمان لیگ روسیه کند و در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود.

سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش کشورمان آغاز درخشش خود را با بردیف در روبین کازان آغاز کرد و با انتقال بردیف به روستوف آزمون نیز به روستوف رفت. اکنون با بازگشت بردیف به روبین کازان باید منتظر ماند که این جابه جایی دوباره باعث انتقال آزمون می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه