English

سروش رفیعی: در حال بررسی پیشنهادات هستم

به نظر می‌رسد احتمال جدایی رفیعی از پرسپولیس و رفتن او به قطر بیشتر از قبل شده است.

سروش رفیعی: در حال بررسی پیشنهادات هستم

به گزارش خبرگزاری موج، پستی که امروز سروش رفیعی در اینستاگرام خود قرار داد شامل توضیحاتی به هواداران درباره آینده اوست. پستی که با متنی احساسی آغاز شده و با جمله «من باشم یا نباشم، آنچه همیشه هست و خواهد بود پرسپولیس است.» به پایان رسیده است. به نظر می‌رسد احتمال جدایی رفیعی از پرسپولیس و رفتن او به قطر بیشتر از قبل شده و به همین دلیل سروش در این پست تا حدودی مقدمات را برای جدایی بی‌دردسر خود از پرسپولیس فراهم کرده است. پست امروز سروش را بخوانید:

«روزی که این عکس را پست کردم یکی از بهترین روزهای زندگیم بود چون به آرزوی بزرگم رسیدم. حضور در پرسپولیس و در ادامه قهرمانی، راهیابی به هشت تیم برتر آسیا و مهمتر از همه لطف و محبت هواداران در روزهای بد به من باعث شد بفهمم بهترین تصمیم را گرفتم و بسیار خوشحالم که عضوی از خانواده پرسپولیس هستم.

همیشه حواشی و حرف و حدیث در زمان نقل و انتقالات زیاد است. من در حال بررسی پیشنهادات هستم ولی تا این لحظه چیزی قطعی نشده است.

از چندین روز قبل در کمال احترام به مسوولان باشگاه و شخص آقای برانکو، در خصوص شرایط آینده صحبت کردم و با کمک این عزیزان و نگاه به شرایط زندگیم تصمیم می گیرم. ممنون از تمام عزیزان که حداقل تا الان به فکر، تصمیم و نظرم احترام گذاشتند. امیدوارم به لطف خدا هر انچه به صلاح زندگی همه ماست پیش بیاید. در آخر هم، من باشم یا نباشم، آنچه همیشه هست و خواهد بود پرسپولیس است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه