English

شوکه شدن سرمربی بلژیک از مصدومیت شدید هازارد

روبرتو مارتینس بابت مصدومیت شدید ادن هازارد شوکه شده است. او معتقد است که در زمان این مصدومیت هیچ بازیکنی حتی نزدیک هازارد نیز وجود نداشت.

شوکه شدن سرمربی بلژیک از مصدومیت شدید هازارد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از دیلی میل، ادن هازارد از ناحیه مچ پا به شد مصدوم شد. مصدومیتی که گفته می‌شود به دلیل شکستگی استخوان مچ پای این بازیکن تکنیکی به وجود آمده است و باعث خواهد شد او دست کم سه ماه از میادین به دور باشد و بازی‌های آغازین چلسی در فصل آینده لیگ برتر را از دست خواهد داد.

در غیاب این بازیکن ۲۶ ساله تیم‌ ‌ملی بلژیک دیشب (دوشنبه) در مصافی دوستانه به دیدار جمهوری چک رفت و توانست با نتیجه‌ ۲ بر یک برابر این تیم به برتری برسد تا خودش را برای بازی حساس انتخابی جام جهانی برابر استونی آماده کند.

روبرتو مارتینس بعد از پیروزی بلژیک برابر چک درباره مصدومیت هازارد، گفت‌: مصدومیت ادن برای همه ما ناامید کننده بود چون همه این را می‌دانیم که او بازیکن تکنیکی است. البته خیلی‌ها این را نمی‌دانند که او چه بازیکن با صلابت و چه انسان خوبی است و قطعا نبود او به ضرر ما خواهد شد. او خودش را آماده می‌کرد که در این دو بازی به میدان برود ولی این اتفاق رخ داد. در صحنه مصدومیت هیچ کسی نزدیک او نبود. او می‌خواست از پای چپش به پای راستش برود و شوت زنی کند که این اتفاق برایش رخ داد و در حال‌ حاضر همه ما شوکه هستیم که این مصدومیت چقدر شدید بوده است.

ادن هازارد بعد از این مصدومیت، اردوی تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک را ترک کرد و به لندن رفت تا به مداوای پای مصدوم خود بپردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه