English

مورینیو: منصفانه نیست درباره بازیکنان دیگر صحبتی کنم

سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد درباره بازیکنان تیم‌های دیگر صحبتی نخواهد کرد، چون این کار منصفانه نیست.

مورینیو: منصفانه نیست درباره بازیکنان دیگر صحبتی کنم

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، صحبت‌های زیادی در رسانه‌های انگلیسی درباره پیوستن ویکتور لیندلوف به منچستریونایتد در زمان فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی شنیده می‌شود. با این حال سرمربی منچستریونایتد ترجیح داد در این باره سکوت کند و حرفی نزند تا باعث دلخوری هواداران بنفیکا نشود.

ویکتور لیندلوف سوئدی در زمستان نیز مورد توجه یونایتد قرار داشت ولی در حالی که همه انتظار داشتند او به جمع نفرات یونایتد ‌اضافه شود این اتفاق رخ نداد. با این حال همچنان این مدافع ۲۲ ساله مورد توجه ژوزه مورینیو قرار گرفته است.

ژوزه مورینیو در باره جذب این مدافع جوان گفت‌: من این را نخواهم گفت‌ که لیندلوف را می‌خواهم یا خیر. فکر می‌کنم که این درست نباشد که در حال‌ حاضر درباره بازیکن حریف صحبتی کرد. علاوه بر این  سرمربی بنفیکا ناراحت خواهد شد اگر من چنین صحبتی را به زبان بیاورم، چون الان لیندلوف بازیکن آنها محسوب می‌شود و تا زمانی هم که بازیکن آنها است، متعلق به بنفیکا است و من به خودم این اجازه را نخواهم داد که درباره او صحبت کنم.

به نظر می‌رسد اسمالینگ در تابستان از منچستریونایتد جدا شود و به همین دلیل مورینیو قصد دارد مدافع جوانی را به خدمت بگیرد تا جانشین این بازیکن کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه