English

خوشحالم که قراردادم با باواریایی‌ها تمدید نشد

کروس: رئال مادرید جذاب‌تر از بایرن مونیخ است

هافبک آلمانی کهکشانی‌ها از اینکه از جمع باواریایی‌ها جدا و به رئال مادرید ملحق شده، خوشحال است.

کروس: رئال مادرید جذاب‌تر از بایرن مونیخ است

به گزارش خبرگزاری موج، تونی کروس از زمان پیوستنش به سفیدپوشان مادریدی در سال 2014 تا کنون یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و دو قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان کسب کرده، شنبه شب این فرصت را دارد تا با این تیم در تقابل با یوونتوس یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان به افتخاراتش بیفزاید.

هافبک آلمانی کهکشانی‌ها در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» گفت: اگر به کل وضعیتی که در گذشته داشتم، نگاه کنم، صادقانه می‌گویم خوشحالم که بحث تمدید قراردادم با بایرن‌ مونیخ به نتیجه نرسید. در ابتدا می‌خواستم در بایرن بمانم، اگرچه در نهایت به خاطر مسائل مالی و داشتن ایده‌های متفاوت  این اتفاق نیفتاد. پس از آن همه مذاکرات وقت مناسبی بود تا بگویم که می‌خواهم چیز جدیدی را تجربه کنم.

وی افزود: حالا پس از گذشت سه سال از حضور در رئال مادرید می توانم تصمیمم برای جدایی از بایرن و پیوستن به رئال را تصمیمی واقعاً درست ارزیابی کنم و از این بابت خیلی خوشحالم. رئال مادرید جذاب‌تر از بایرن مونیخ است.

کروس در خصوص گزارش «فوتبال لیکس» که دستمزد سالیانه وی را 10.9 میلیون یورو فاش کرده است، اظهار داشت: چنین گزارش‌هایی اذیتم نمی‌کند چون همه گزارش‌ها درست نیست. این روزها نگه داشتن اسرار کار آسانی نیست.

این هافبک 27 ساله در سومین فصل حضورش در رئال مادرید در 47 بازی از رقابت‌های مختلف 7 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه