English

دروازه‌بان پیشین انگلیس: یک تیم آسیایی در جام جهانی قهرمان می‌شود

دیوید جیمز بر این باور است که در چند دهه آینده یک تیم آسیایی شانس زیادی برای قهرمانی در جام جهانی دارد.

دروازه‌بان پیشین انگلیس: یک تیم آسیایی در جام جهانی قهرمان می‌شود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از borneopost، پله که اسطوره فوتبال جهان است، یک بار ادعا کرده بود که قبل از سال ۲۰۰۰ یک تیم آفریقایی قهرمان جام جهانی شود که این ادعا به حقیقت نپیوست.

اکنون دیوید جیمز که پیشینه دروازه‌بانی در تیم‌ ‌ملی انگلیس را در کارنامه خود دارد، ادعا کرد فوتبال در آسیا با سرعت زیادی در حال‌ پیشرفت است. او بر این باور است که به احتمال زیاد در چند دهه آینده یک تیم آسیایی قهرمان جام جهانی می‌شود چون شور و شوق زیادی برای فوتبال در این قاره وجود دارد و با یک سرمایه‌گذاری موثر این شور و شوق می‌تواند به نتیجه‌ برسد.

او درباره این موضوع گفت‌: کشورهای آسیایی در حال‌ جا گذاشتن کشورهای آفریقایی هستند. آنها پیشرفت خوبی داشتند. آن اتفاقی که در چین رخ داده و سرمایه‌گذاری ها شروع شده است، در سراسر قاره آسیا ادامه‌ پیدا می‌کند. از این پس شاهد رشد روز افزون فوتبال در این منطقه خواهیم بود. فکر می‌کنم با ادامه‌ این روند، می‌توان ادعا کرد یک کشور آسیایی قهرمان جام جهانی هم شود. 

در حال‌ حاضر  تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بهترین تیم آسیا در رده بندی فیفا است که در رده بیست و هشتم قرار دارد. همچنین سال آینده جام جهانی نوجوانان در هند برگزار می‌شود و البته سال ۲۰۲۲ تمام نگاه‌ها به قاره آسیا و کشور قطر خواهد بود که میزبانی جام جهانی را بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه