English

ژابی آلونسو: در میانه بازی چند بار نزدیک بود گریه کنم

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ در روز آخر فوتبال خود به میدان رفت و بعد از پایان مسابقه عنوان کرد سخت است بتواند جای خالی فوتبال را در زندگی‌اش پر کند.

ژابی آلونسو: در میانه بازی چند بار نزدیک بود گریه کنم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از نشریه کیکر، بایرن مونیخ روز گذشته (شنبه) در آخرین بازی فصل خود به مصاف فرایبورگ رفت و چهار بر یک این تیم را در هم کوبید. در این بازی ژابی آلونسو و فیلیپ لام از فوتبال خداحافظی کردند.

آلونسو که سابقه دو قهرمانی یورو ۲۰۰۸ و یورو ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۰ را در کارنامه خود دارد، بعد از پایان مسابقه گفت‌: اکنون که پرونده فوتبالی‌ خودم را می‌بندم، با رضایت این کار را انجام می‌دهم. به نظرم همه چیز برایم خوب تمام شد. درون من احساسات زیادی نهفته است. حتی دقایقی در این مسابقه بودم که می‌خواستم گریه کنم. احساس ناراحتی، نوستالژی و شور و شوق خاصی داشتم. این عواطف همزمان در من وجود داشت. نزدیک بود تمام عواطف از سینه من بیرون بریزد. نمی‌دانستم چطور آن را کنترل کنم. به‌ هر حال این را قبول می‌کنم که دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ خواهد شد. فوتبال نقش مهمی در زندگی من داشت و اکنون پر کردن جای خالی آن در زندگی برایم کار دشواری خواهد بود. زندگی ادامه‌ دارد. چالش‌هایی جدیدی برای من وجود خواهد داشت و اکنون زمانی است که این چالش‌ها را امتحان کنم.

آلونسو ادامه‌ داد: احساس خیلی خوبی دارم. این بازی همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند. به یاد داردم چطور با پدرم فوتبال بازی کردم و کودکانم نیز به یاد دارند که چطور ما با هم فوتبال بازی کردیم. 

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ در پایان درباره آینده این تیم گفت‌: آینده بایرن مونیخ را خوب می‌بینم. آینده روشن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه