English

نتایج کامپوند مردان و ریکرو بانوان در مرحله مقدماتی شانگهای

در ادامه روز نخست مسابقات جام جهانی مرحله اول تیراندازی با کمان شانگهای چین که در حال برگزاری است، نتایج کمانداران در مرحله مقدماتی مشخص شد.

نتایج کامپوند مردان و ریکرو بانوان در مرحله مقدماتی شانگهای

به گزارش خبرگزاری موج، در بخش کامپوند تیمی مردان ایران با ترکیب اسماعیل عبادی، مجید قیدی و امید طاهری به رقابت پرداخت که در پایان در رده پنجم قرار گرفت.

در ریکرو میکس تیم، تیم ایران با ترکیب صادق اشرفی و نیلوفر علیپور با ۱۲۷۱ امتیاز در رده هجدهم قرار گرفت و نتوانست به مرحله حذفی صعود کند.

در بخش کامپوند میکس تیم، ایران با ترکیب پریسا براتچی و امید طاهری در رتبه هشتم قرار گرفت. تیم ایران در مرحله حذفی در نخستین دیدار مقابل روسیه به میدان خواهد رفت.

در بخش انفرادی و در ریکرو زنان، نیلوفر علیپور در مرحله مقدماتی چهل و پنجم شد. وی در مرحله حذفی به مصاف کمانداری از مغولستان خواهد رفت، پارمیدا قاسمی نیز در رتبه پنجاهم قرار گرفت. وی در ابتدا حریفی از مغولستان را پیش‌رو خواهد داشت.

در بخش انفرادی کامپوند مردان، اسماعیل عبادی در مرحله مقدماتی نهم شد. عبادی در مرحله اول حذفی استراحت دارد و در دور دوم به مصاف برنده ویتنام و مالزی می‌رود. مجید قیدی در رده نوزدهم قرار گرفت. وی بعد از یک دور استراحت در دور دوم به مصاف برنده چین تایپه و ویتنام می‌رود. امید طاهری نیز در مکان بیست و دوم قرار گرفت. وی بعد از یک دور استراحت به مصاف نماینده قزاقستان خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه