English

ونگر همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

سرمربی آرسنال به تمجید از مهاجم شیلیایی خود پرداخت و از امیدواری برای کسب سهمیه گفت‌.

ونگر همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال در دیداری عقب افتاده در لیگ برتر انگلیس موفق شد در خانه با نتیجه‌ دو بر صفر ساندرلند از پیش سقوط کرده به دسته پایین‌تر را شکست بدهد. هر دو گل توپچی های لندنی را الکسیس سانچس وارد دروازه‌ حریف کرد. به ‌این‌ ترتیب امیدهای آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حفظ شد.

آرسن ونگر بعد از پیروزی برابر ساندرلند گفت‌: فصل گذشته ۷۱ امتیاز را کسب کردیم و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتیم. در حال‌ حاضر ۷۲ امتیاز داریم و می‌توانیم حتی با پیروزی در بازی آخر به ۷۵ امتیاز دست یابیم. با این حساب شما می‌توانید برداشت کنید که چه اتفاقاتی افتاده است. در دوران مربیگری‌ام بارها هفته‌ آخر برایمان تعیین کننده بود. این بار نیز همین طور است. منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. امسال آن‌طور که انتظار داشتم پیش نرفت. بعد از بازی برابر بایرن مونیخ تیم دچار افت فاحشی شد. برای بازیکنان خیلی سخت بود تا از آن شکست رهایی یابند ولی بعد از چند هفته‌ نشان دادیم از نظر ذهنی تیمی قدرتمند هستیم و به رقابت‌ها بازگشتیم و حتی به فینال جام حذفی نیز راه یافتیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه‌ صحبت‌هایش ‌اضافه کرد: برابر ساندرلند موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردیم ولی متاسفانه تا اواسط نیمه دوم توپ‌هایمان وارد دروازه‌ نشد. کم کم داشتیم ناامید می‌شدیم چون حریف با تمام توان و قدرت تلاش می‌کرد نشان بدهد در سطح لیگ برتر است. خوشحال هستیم که بازیکنی همچون الکسیس سانچس را در زمین داریم. او می‌تواند هر جا که بخواهد برای خود موقعیت‌ ایجاد کند. قرار نبود او را در این بازی در ترکیب ثابت قرار بدهم. ساعت چهار بعد از ظهر تصمیم گرفتم به او بازی بدهم. هرگاه او در زمین باشد مانند یک شیطان عمل می‌کند. او در این بازی درد داشت ولی با قدرت تمام جنگید تا نشان بدهد به آرسنال وفادار است. هیچ‌کس نمی‌تواند کیفیت و جاه طلبی او را زیر سوال ببرد. امیدوارم او مدت‌ها در آرسنال باقی بماند و تعداد گل‌هایش را بیشتر کند.

الکسیس سانچس با دو گلی که شب گذشته (سه‌شنبه) در این بازی به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش را در ۳۷ بازی در لیگ برتر انگلیس، به عدد ۲۳ رساند تا فقط یک گل با آقای گل این رقابت‌ها یعنی روملو لوکاکو فاصله داشته باشت.

در حال‌ حاضر سه تیم منچسترسیتی، لیورپول و آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند. از بین این سه تیم در بازی‌های یکشنبه دو تیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد و یکی باید به لیگ اروپا برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه