English

چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

مدال آوران پاداش گرفتند

طی جلسه‌ای که شب گذشته در دهکده ورزشکاران بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد، رئیس کمیته ملی المپیک پاداش مدال آوران روز اول مسابقات کاروان ایران را پرداخت کرد.

مدال آوران پاداش گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج، طبق تصمیم هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک مقرر شد به مدال آوران طلا، نقره و برنز کاروان ورزشی کشورمان، شرکت کننده در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به ترتیب 600، 400 و 300 دلار پاداش اهدا شود که در همین خصوص کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان شب گذشته با حضور در دهکده ورزشکاران پاداش 8 مدال آور ایرانی را پرداخت کرد.

هاشمی در ابتدای این مراسم ضمن آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای کاروان ورزشی کشورمان از حاضرین تقدیر و تشکر کرد و گفت: حضور همراه با ارزش‌های دینی و اسلامی ورزشکاران ایرانی در بازی‌های و رویدادهای محتلف همیشه مورد توجه بوده و در این دوره از بازی‌ها که با نام همبستگی جهان اسلام برگزار می‌شود بیشتر نمایان می‌شود.

وی در پایان گفت: با هماهنگی وزارت ورزش نام این دوره از بازی‌ها نیز در جدول پاداش مدال آوران قرار گرفته و در تاریخی مشخص جوایز را همراه سایر قهرمانان ایرانی دریافت خواهید کرد اما کمیته ملی المپیک طی قولی که داده بود پاداش پای سکو ورزشکاران را طبق جدول و خبر اعلام شده نقداً پرداخت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه