English

انجمن فوتبال فلسطین فیفا را تهدید به شکایت کرد

انجمن فوتبال فلسطین (PFA) اعلام کرد از فیفا به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت می‌کند.

انجمن فوتبال فلسطین فیفا را تهدید به شکایت کرد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج به نقل از Inside the games، انجمن فوتبال فلسطین معتقد است که جیانی اینفانینو، رئیس فیفا با حذف مساله مشکل فلسطین و رژیم صهیونیستی از برنامه کنگره، عملی غیر قانونی انجام داده است.

انجمن فوتبال فلسطین در اعتراضی به فیفا اعلام کرده بود این فدراسیون باید ۶ تیم فوتبال رژیم صهیونیستی که در سرزمین‌های اشغالی پایه گذاری شدند را تعلیق کند. در صورتی که این اتفاق نیفتد، انجمن فوتبال رژیم صهیونیستی باید تعلیق شود.

فیفا قرار بود در کنگره این فدراسیون درباره این مشکل تصمیم گیری کند اما چند روز پیش اعلام شد هنوز برای تصمیم گیری درباره این مساله زود است و در کنگره درباره آن صحبت نخواهد شد. انجمن فوتبال فلسطین پس از این اتفاق اعلام کرد بنجامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) از جیانی اینفانینو درخواست کرده است این موضوع در کنگره به رای گذاشته نشود.

PFA در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه رد درخواست ما از سوی آقای اینفانینو غیر قانونی و فیفا اجازه داده است، فشارهای سیاسی بر قوانین فیفا برتری پیدا کند. بسیار ناراحت هستیم. مشکل را از طریق دادگاه عالی ورزش پیگیری می‌کنیم زیرا تصور می‌کنیم روش آقای اینفانینو غیرقانونی است.

فلسطین پیش از این چندین بار از فیفا درخواست کرده بود که به رنج فوتبالیست‌های فلسطینی پایان بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه