English

خبر خوشحال کننده سیمئونه برای هواداران اتلتیکو مادرید

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید درباره آینده‌اش در این تیم اظهارنظری انجام داد که هواداران روخی‌بلانکو را خوشحال کرد.

خبر خوشحال کننده سیمئونه برای هواداران اتلتیکو مادرید

به گزارش خبرگزاری موج، ماندن یا نماندن دیه‌گو سیمئونه در اتلتیکو مادرید در پایان فصل جاری در حالی که زمزمه‌هایی از حضور احتمالی او روی نیمکت اینتر شنیده می‌شود، سوژه‌ای بوده است که رسانه‌های اروپایی در چند ماه اخیر زیاد به آن پرداخته‌اند. با این حال به نظر می‌رسد که باید انتظار ماندن او در پایتخت اسپانیا را برای یک فصل دیگر داشت. در واقع پاسخی که این مرد آرژانتینی به سؤالی درباره آینده‌اش داد، غیر مستقیم به برنامه او برای ادامه دادن به روخی بلانکو اشاره داشت.

سیمئونه در یک نشست خبری برای معرفی جام آئودی که تابستان امسال در مونیخ برگزار می‌شود، در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده هم سرمربی اتلتیکو مادرید خواهد بود، گفت: ما اینجا داریم با شما (درباره جام آئودی) گپ می‌زنیم، پس خود این موضوع باید گویای همه چیز باشد... تصور می‌کنم که همدیگر را در آلمان خواهیم دید.

اتلتیکو مادرید به همراه بایرن مونیخ، لیورپول و تیمی دیگر که در روز اول یا دوم ماه آگوست مشخص شد، چهار تیمی هستند که در جام دوستانه پیش فصل آئودی کاپ، به میزبان مونیخی‌ها شرکت خواهد کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ و یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول نیز همراه با سیمئونه در برنامه معرفی جام آئودی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه