English

کلوپ: چلسی این فصل خوش شانس بوده است

سرمربی لیورپول با وجود اختلاف ۱۴ امتیازی تیمش با چلسی عنوان کرد فاصله زیادی بین این دو تیم وجود ندارد و آبی‌پوشان لندنی به واسطه خوش شانسی در صدر قرار گرفتند.

کلوپ: چلسی این فصل خوش شانس بوده است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، لیگ برتر فوتبال انگلیس به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. امشب (جمعه) در صورتی که چلسی بتواند وست برومویچ را شکست بدهد، قهرمان این رقابت‌ها خواهد شد.

 در فصل جاری لیورپول نیز با یورگن کلوپ تلاش زیادی کرده است تا چلسی را به چالش بکشد. لیورپول حتی به چهار امتیازی چلسی هم رسید ولی در نهایت نتوانست به صدر جدول رده‌بندی برسد. یورگن کلوپ در ارزیابی خود از رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت‌:  شما اگر بازی‌های رو در روی لیورپول و چلسی را نگاه کنید، می‌بینید که کدام تیم بهتر است. در حال‌ حاضر ۱۴ امتیاز با چلسی فاصله داریم اما به هیچ وجه اختلاف دو تیم این نیست بلکه  آنها به واسطه تجربه بالای بازیکنانشان و البته خوش شانسی، توانستند امتیازات زیادی از بازی‌های خود را کسب کنند و در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

کلوپ ادامه داد: آنها خیلی جدی فوتبال بازی می‌کنند و وقتی که لازم باشد، گلزنی می‌کنند. همه این را می‌دانیم که فاصله امتیازی با چلسی آنقدرها زیاد نیست. چلسی را شایسته قهرمانی در این فصل می‌دانم ولی آنها در مسائل زیادی از جمله مصدومیت‌ها خوش شانس بودند. وقتی ادن هازارد یک بازی مصدوم می‌شود خوش شانسی محسوب می‌شود و البته جانشینانی همچون پدرو رودریگس و ویلیان دارند. شما برای موفقیت به چنین شانس‌هایی نیاز دارید.

او در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: از عملکرد بازیکنانم در این فصل راضی هستم. شما بازی ما را با تیم‌هایی همچون چلسی و تاتنهام را نگاه کنید. مطمئن باشید که ما فصل آینده تیم متفاوتی را خواهیم داشت. فصل بعد برنامه‌ریزی  خوبی برای موفقیت داریم. امیدوارم تمام بازیکنانم از جمله سادیو مانه آماده باشند تا بتوانند به ما در این خصوص کمک کنند.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان صحبت‌های خود درباره شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم عنوان کرد: همه چیز به خودمان بستگی دارد. باید بتوانیم در بازی‌های خودمان به پیروزی برسیم و کاری به بقیه نتایج نخواهیم داشت. بازی به بازی پیش می‌رویم. شرایط طوری است که خودمان باید به موفقیت برسیم. یک هفته‌ پیش تصور می‌کردیم باید در هر سه بازی پیروز شویم و کسب سهمیه کنیم  ولی اکنون با توجه به نتایج دیگر رقیبان، یک تساوی و یک برد هم می‌تواند به ما در این راه کمک کند تا سهمیه کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه