English

خدیرا و ژکو بازی یوونتوس - رم را از دست دادند

هافبک آلمانی بانوی پیر و مهاجم بوسنیایی جالوروسی به دلیل مصدومیت مهمترین بازی هفته سی‌و‌ششم سری A را از دست دادند.

خدیرا و ژکو بازی یوونتوس - رم را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری موج، گزارش‌های اولیه از مصدومیت سامی خدیرا حاکی از آن هستند که این هافبک آلمانی نمی‌تواند یوونتوس را در بازی یکشنبه هفته آینده در خانه رم همراهی کند.

خدیرا شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی خانگی بانوی پیر برابر موناکو در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تنها 10 دقیقه پس از آغاز بازی مصدوم شد و لنگان لنگان میدان را ترک کرد تا کلودیو مارکیزیو جای او را بگیرد.

اخبار اولیه حاکی از آن است که هافبک سابق رئال مادرید از ناحیه همسترینگ پاس چپ آسیب دیده است اما میزان و نوع دقیق مصدومیت او بعد از معاینات تکمیلی امروز یا فردا مشخص خواهد شد. در هر حال چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که خدیرا بازی بعدی تیمش برابر رم در هفته سی‌و‌ششم سری A را از دست خواهد داد، دیداری که بانوی پیر در صورت کسب پیروزی در آن قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد.

در همین حال گزارش شده است که مصدومیت هافبک ملی‌پوش بانوی پیر جدی نبوده و احتمال رسیدن او به فینال لیگ قهرمانان زیاد است.

یوونتوس روز هفدهم ماه می (27 اردیبهشت) در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف لاتزیو می‌رود و سوم ژوئن (13 خرداد) هم در فینال لیگ قهرمانان اروپا با برنده بازی امشب رئال و اتلتیکو پیکار خواهد کرد.

 

علاوه بر خدیرا، حساس‌ترین بازی هفته سی‌و‌ششم سری A یک غایب بزرگ دیگر خواهد داشت که آن بازیکن ادین ژکو است. رسانه‌های ایتالیایی از خانه‌نشینی 10 روزه مهاجم بوسنیایی به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پای خبر داده‌اند و با قطعی دانستن غیبت او در بازی برابر یوونتوس اعلام کرده‌اند که رجا ناینگولان، هافبک بلژیکی جالوروسی هم احتمالاً این بازی را از دست خواهد داد.

مصدومیت در حالی ژکو را خانه‌نشین کرده است که او اکنون در صدر جدول برترین گلزنان این فصل سری A قرار دارد و دو گل بیشتر از آندره‌آ بلوتی، مهاجم تورینو زده است. ناینگولان نیز با وجود اینکه اعلام شده است مصدومیتی جدی ندارد، از ناحیه ران دچار کبودی شده است و به میدان رفتنش در نبرد با یوونتوس ریسکی بزرگ محسوب می‌شود.

رم به 3 امتیاز بازی‌اش برابر یوونتوس نیاز مبرم دارد چون در صورت امتیاز از دست دادن در این بازی ممکن است رده دوم را به ناپولی تقدیم کند که تنها با یک امتیاز کمتر در تعقیب جالوروسی قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه