English

گواردیولا نمی دانم آگوئرو ادامه فصل را از دست می‌دهد یا خیر

سرمربی منچسترسیتی نسبت به وضعیت مهاجم آرژانتینی تیمش نگران است و عنوان کرد آن‌ها خودشان برابر میدلزبورو کار را برای خودشان سخت کردند.

گواردیولا نمی دانم آگوئرو ادامه فصل را از دست می‌دهد یا خیر

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اکسپرس، منچسترسیتی روز گذشته (یکشنبه) در حالی برابر میدلزبورو قعر جدولی به میدان رفت که خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند شاگردان گواردیولا بتوانند سه امتیاز مسابقه را به جیب بزنند ولی بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. گل دقایق پایانی ژسوس باعث شد تا سیتی یک امتیاز از این بازی را کسب کند. همچنین خبر بد برای سیتی زن‌ها این بود که سرخیو آگوئرو بهترین گلزن خودشان در این بازی مصدوم شد.

پپ گواردیولا بعد از توقف برابر میدلزبورو در نشست خبری خود گفت‌: واقعا نمی دانم مصدومیت آگوئرو چقدر طول خواهد کشید. باید اعتراف کنم که از این مصدومیت خیلی ناراحت شدیم و امیدواریم مصدومیت او جدی نباشد. دوشنبه منتظر گزارش پزشکی خواهیم بود تا میزان دوری او از فوتبال مشخص شود.

گواردیولا ادامه‌ داد: فکر می‌کنم ما قطعا شایسته کسب سه امتیاز این مسابقه بودیم. در نیمه دوم تقریبا هر کاری را کردیم تا بتوانیم بازی را با برد به پایان برسانیم  ولی تیم حریف فقط توپ‌ها را روی دروازه‌ ارسال می‌کرد. متاسفم که پیروز میدان نشدیم و کاملاً تیم برتر میدان بودیم. خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم. باید دقت بیشتری می کردیم تا بتوانیم فرصت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان سخنان خود گفت‌: شک نکنید که تا پایان رقابت‌ها با تمام توانم خودمان رقابت خواهیم کرد. ما سه بازی در خانه خواهیم داشت و آن بازی‌ها تعیین خواهند کرد که آیا ما شایسته این هستیم که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم یا خیر و تمام بازیکنان باید با مسئولیت پذیری خودشان نشان دهند که این سه بازی اهمیت زیادی برای ما خواهد داشت. برابر تیمی امروز قرار گرفتیم که تلاش می‌کرد در لیگ برتر بماند. بازی آسانی نبود. همین کار را سخت کرده بود  ولی حالا مطمئن باشید که در بازی‌های بعدی نتایج بهتری هم خواهیم گرفت. امروز همه چیز به خودمان بستگی داشت تا سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم  ولی وقتی دروازه‌مان باز شد بازی پیچیده شد و در حال‌ حاضر حتی خوشحالم  که یک امتیاز از این بازی را کسب کردیم، چون ما در دقایق پایانی توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

لیورپول باید امشب (دوشنبه) در لیگ برتر انگلیس به مصاف واتفورد برود تا شاگردان کلوپ یکی از بازی‌های مهم شان را در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه