English

به منظور شرکت در مسابقات والیبال امیدهای آسیا

تیم‌های والیبال ازبکستان، مالزی، چین‌تایپه و پاکستان امروز وارد اردبیل می‌شوند

تیم‌های ازبکستان، مالزی، چین‌تایپه و پاکستان به منظور شرکت در مسابقات والیبال امیدهای آسیا امروز از فرودگاه اردبیل وارد استان می‌شوند.

تیم‌های والیبال ازبکستان، مالزی، چین‌تایپه و پاکستان امروز وارد اردبیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، دومین دوره مسابقات والیبال امیدهای آسیا از 11 الی 19 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه رضازاده و شهید آسمانی به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر تیم ملی ایران اردوی آمادگی خود را زودتر از سایر تیم‌ها در اردبیل برگزار کرده است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل در اردبیل اظهار داشت: 11 تیم در مسابقات والیبال امیدهای آسیا به میزبانی استان اردبیل با یکدیگر رقابت می‌کنند که در حال حاضر تیم ملی ایران در اردبیل حضور دارد و امروز نیز 4 تیم دیگر وارد اردبیل می‌شوند.

نادر فلاحی افزود: ازبکستان، مالزی، چین‌تایپه و مالزی تیم‌هایی هستند که امروز از فرودگاه اردبیل به استان سفر می‌کنند که ساعت 12 ظهر پرواز تیم‌های ازبکستان، چین‌تایپه و مالزی در فرودگاه اردبیل به زمین می‌شیند و ساعت 21 امشب نیز ساعت ورود پرواز تیم پاکستان به اردبیل است.

وی تصریح کرد: تیم‌های تایلند، سریلانکا، استرالیا، چین، ژاپن و قزاقستان نیز روز نهم اردیبهشت‌ماه وارد اردبیل می‌شوند که با حضور این تیم‌ها، ترکیب 11 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات کامل شده و روز 11 اردیبهشت مسابقات رسما آغاز می‌شود.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: نخستین بازی تیم ملی والیبال امید ایران روز دوشنبه در مقابل تیم پاکستان خواهد بود که این بازی ساعت 17 در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه