English

با اشاره به بودجه ورش در برنامه ششم

خادم: بخش عمده اعتبارات ورزشی به استان‌ها اختصاص داده می‌شود

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: بودجه ورزش در سال ۹۶، ۲۵۰ درصد رشد داشته است.

خادم: بخش عمده اعتبارات ورزشی به استان‌ها اختصاص داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، امیررضا خادم پنج‌شنبه ۳۱ فروردین در نخستین همایش پیشکسوتان ورزشی همدان، از رشد ۲۵۰ درصدی بودجه ورزش در سال ۹۶ خبر داد و گفت: در بودجه سال ۹۶ و برنامه ششم توسعه اعتبارات قابل توجهی به ورزش اختصاص داده شده و بخش عمده‌ای از آن به استان‌ها تخصیص می‌یابد.

او با تقدیر از مدیران ارشد استان در حمایت‌های جدی از ورزش استان و توسعه آن، به برگزاری نخستین همایش پیشکسوتان اشاره و بیان کرد: نیازمند چارچوب و برنامه منسجم درباره ساماندهی پیشکسوتان در اقصی نقاط کشور هستیم.

خادم با بیان این که پیشکسوتان بیش از نیاز به حمایت، به استفاده از تجارب و راهنمایی‌های آن‌ها نیاز دارند، افزود: استفاده از تجارب پیشکسوتان در پیشبرد اهداف ورزش در کشور و منطقه تأثیرگذار خواهد بود.

وی به ساماندهی توان بالقوه و تجارب ارزشمند پیشکسوتان و تصمیم‌گیری در ساختار صندوق اعتبار پیشکسوتان در وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: این صندوق در توسعه اقتصادی ورزش تأثیر دارد و با گرفتن حمایت از پیشکسوتان که کوهی از تجربه هستند و می‌توانند در حوزه مشارکت و اقتصاد ورزش کمک‌کننده باشند، شاهد اتفاقات خوبی در ورزش باشیم.

خادم به چهار هزار طرح نیمه‌تمام در حوزه ورزش با مبلغی افزون بر هشت هزار میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: برجام سبب شد تا کمبود اعتبارات این حوزه رفع شد و اتمام، ساماندهی و جلوگیری از اتلاف توانمندی پروژه‌ها را در پی داشت.

وی به سیاست دولت در اعتماد به بخش خصوصی اشاره و تأکید کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با پیش‌قراولی پیشکسوتان بتوانیم طرح‌های نیمه‌تمام را به اتمام رسانده و شاهد بهره‌مندی روستاهای کم برخوردار از خدمات و امکانات ورزشی باشیم.

خادم به ایجاد همراهی، همکاری و امیدبخشی به حوزه ورزش و پیشکسوتان تأکید کرد و گفت: با ادامه این مسیر و عملیاتی شدن طرح‌ها، فردای بهتری برای ورزش و پیشکسوتان شاهد بوده و باید سکان ورزش به دستان و توان و استعداد و قدرت و تجربه پیشکسوتان باشد تا سخت‌ترین اتفاقات ورزشی را در استان بزرگ همدان شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه