English

مورینیو: نگران ایبراهیموویچ هستم

سرمربی منچستریونایتد نگران وضعیت جسمانی مهاجم سوئدی تیمش است.

مورینیو: نگران ایبراهیموویچ هستم

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد پنج‌شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا توانست با شکست دو بر یک اندرلخت در وقت‌های ‌اضافه به نیمه نهایی صعود کند. ژوزه مورینیو پس از بازی به تمجید از مارکوس راشفورد، زننده گل دوم تیمش پرداخت و گفت‌: همیشه به بازیکنانی که تفکر خاصی دارند اعتماد دارم. لوک شاو در این بازی چیزهای جدیدی از خود نشان داد که این برای من اهمیت زیادی دارد.

سرمربی منچستریونایتد ادامه داد: پس از ۹۰ ‌دقیقه متوجه شدم که باید زلاتان ایبراهیموویچ را تعویض کنم. او آسیب دیده بود. اشلی یانگ جوان و آماده را در اختیار داشتم و او به من گفت‌ ۳۰ ‌دقیقه پایانی را بدون هیچ مشکلی بازی خواهم کرد و اگر نیاز باشد در پست دیگری بازی خواهم کرد. من برای آن آماده هستم.

سرمربی پرتغالی افزود: این مسائل باعث می‌شود به بازیکنانم باور داشته باشم. تنها بحث فنی مطرح نیست بازیکنان از لحاظ ذهنی نیز قوی هستند. به همین دلیل ترجیح می‌دهم راشفورد را تا پایان بازی درون زمین نگه دارم.

مورینیو درباره بازی گفت‌: بازی سختی بود. حریف سر سختی داشتیم. خسته‌ام. فکر می‌کنم بازیکنان خسته‌تر از من هستند اما جمعه (امروز) قرعه‌کشی را پیش‌رو داریم و حریف بعدی مان در نیمه نهایی مشخص خواهد شد.

ایبراهیموویچ و مارکوس روخو در این بازی آسیب دیدند. سرمربی یونایتد در این باره اظهار کرد: باید منتظر نتایج تست‌های پزشکی بمانم اما احساس خوبی نسبت به این موضوع  ندارم. باید منتظر بمانم، سعی می‌کنم نسبت به آن خوشبین باشم اما خوشبین نیستم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه