English

مودریچ: حالا نوبت ال‌کلاسیکو است

هافبک کروات رئال مادرید از حمایت هواداران تیمش و نقش آنها در پیروزی برابر بایرن مونیخ سخن گفت و عنوان کرد اکنون زمان برد در ال‌کلاسیکو است.

مودریچ: حالا نوبت ال‌کلاسیکو است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از مارکا، رئال مادرید با حذف بایرن مونیخ به جمع چهار تیم برتر نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. در این بازی لوکا مودریچ توانست عملکرد خوبی برای تیمش داشته باشد و به رئالی‌ها کمک کند تا بایرن را حذف کند.

لوکا مودریچ بعد از پایان مسابقه گفت‌: عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دادیم و حتی می‌توانستیم در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کنیم. از صعود به نیمه نهایی خیلی خوشحال هستیم. در حال‌ حاضر نیاز است تا بازی به بازی پیش برویم تا بتوانیم از قهرمانی خودمان در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنیم و تاریخ سازی کرده باشیم.

مودریچ درباره بازی با بارسلونا گفت‌: یکشنبه بازی حساس دیگری پیش‌رو خواهیم داشت که پیروزی در آن می‌تواند کمک زیادی به ما کند تا به قهرمانی در لالیگا دست پیدا کنیم. اکنون باید استراحت کنیم و خودمان را برای این بازی حساس آماده کنیم. باید بهترین عملکرد خودمان را در ال‌کلاسیکو داشته باشیم. امیدوارم که هواداران نیز در آن بازی کنار ما باشند و همین جوی که در بازی برابر بایرن مونیخ ایجاد کرده بودند را تکرار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه