English

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره در گنبدکاووس برگزار شد

مسابقات امروز قرار بود، در شهرستان آن قلا برگزار شود که بنابه اعلام رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس، به دلیل آماده نبودن زمین میدان سوارکاری شهرستان آق قلا این مسابقات در گنبدکاووس برگزار شد.

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره در گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات امروز قرار بود، در شهرستان آن قلا برگزار شود که بنابه اعلام رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس، به دلیل آماده نبودن زمین میدان سوارکاری شهرستان آق قلا این مسابقات در گنبدکاووس برگزار شد.
نوربردی توسلی با بیان اینکه مسابقات کورس بهاره بر اساس توافق انجام شده بین روسای هیات های سوارکاری و نیز فرمانداران شهرستان های گنبدکاووس و آق قلا، در روزهای پنجشنبه در گنبدکاووس و جمعه در آق قلا برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: از هفته آینده این مسابقات در این دو شهرستان پیگیری می شود.
مسابقات امروز (جمعه) اسبدوانی در گنبدکاووس در 6 کورس مختلف به مسافت هزار متر برگزار شد و در کورس اول در گروه اسب های ترکمن سه و چهار ساله 8 تا 14 امتیاز اسب خان بولگ اول شد و اسب های پاشابجنورد و یل فام به مقام های دوم و سوم رسیدند.
رقابت اسب های دوخون سه و چهار ساله دارای 2 امتیاز در کورس دوم برگزار شد و در آن اسب های الیف ناز، پاکی رو و وفاخلق به ترتیب اول تا سوم شدند و در کورس سوم در میان اسب های دوخون چهار ساله هندیکاپ نیز اسب پاراکس مقام قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های اشکان خان و وسوسه دوم و سوم شدند.
اسب مشکل عنوان قهرمانی کورس چهارم در میان اسب های دوخون سه و چهار ساله مبتدی و نبرده را از آن خود کرد و اسب های مانلی و گودبای به مقانم های دوم و سوم این کورس بسنده کردند.
کورس پنجم مخصوص اسب های دوخون سه ساله 4 تا 6 امتیاز بود که در آن اسب های بالستیک، سیاتل ویو و آپیک به ترتیب اول تا سوم شدند و در کورس ششم در میان اسب های دوخون سه و چهار ساله 10 تا 12 امتیاز نیز مقام قهرمانی به اسب پیربابا رسید و پس از او اسب های بانوی صحرا و اسکانیا به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
در پایان این مسابقات 539 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.
به گزارش ایرنا، از مجموع 12 هفته مسابقات اسبدوانی پیش بینی شده برای کورس بهاره، 6 هفته (پنجشنبه ها) در گنبدکاووس و 6 هفته (جمعه ها) درشهرستان آق قلا برگزار خواهد شد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه