English

اسپالتی: خوب بودیم ولی چوب بازی رفت را خوردیم

لوچیانو اسپالتی از حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی ابراز نارضایتی کرد.

اسپالتی: خوب بودیم ولی چوب بازی رفت را خوردیم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌و ‌به نقل از مدیاست، فصل کابوس‌وار تیم فوتبال رم ادامه‌ دارد. جالوروسی بعد از حذف از لیگ اروپا از رقابت‌های جام حذفی ایتالیا نیز کنار رفت.

لوچانو اسپالتی بعد از کنار رفتن تیمش از رقابت‌های جام حذفی گفت‌: شرمنده هواداران شدم. شکستی بود که برای ما بسیار ناراحت کننده بود. خوب بازی کردیم اما چوب بازی رفت را خوردیم. حالا باید به فکر آینده باشیم. به اندازه کافی خوب بازی کردیم. وقتی دو بر صفر از حریف عقب باشید و بخواهید حمله کنید، ریسک بالایی کردید. متاسفانه ریسک ما جواب نداد و وقتی که لاتزیو به گل رسید، کار ما بسیار سخت شد. آماده این بازی بودیم اما گل‌هایی که در بازی‌های رفت دریافت کردیم، کارمان را بسیار سخت کرد. همین باعث شد نتوانیم به آن‌چه که شایسته آن هستیم برسیم.

اسپالتی درباره آینده خود در تیم رم نیز گفت‌: اسلحه را در دست شخص دیگری قرار نمی‌دهم. اسلحه دست خود من است. مسئولیت این باخت را قبول می‌کنم. بازیکنان هیچ تقصیری ندارند. اگر قرار باشد کسی مقصر این نتیجه‌ باشد، آن شخص خود من هستم.

رم در صدر جدول هفت امتیاز با یوونتوس فاصله دارد. با توجه به این‌که رمی‌ها باید چندی دیگر میزبان یوونتوس صدرنشین باشند، می‌تواند نسبت به کم شدن اختلافشان با صدر امیدوار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه