English

ممکن است با تماشاگرمان اختلاف داشته باشیم اما کار را زمین نگذاشتیم

کریمی: نفت قبل از عید با بعد از عید فرق کرده است/هوادار از من آب می‌خواست، درگیری نداشتم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تنها بازی‌ای بود که فرصت آماده‌سازی داشتیم و تیم ما نسبت به قبل از عید فرق کرده است.

کریمی: نفت قبل از عید با بعد از عید فرق کرده است/هوادار از من آب می‌خواست، درگیری نداشتم

به گزارش خبرگزاری موج ، فیروز کریمی بعد از برد پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم تنها بازی‌ای بود که ما فرصت داشتیم روی تیم کار کنیم.

وی افزود: از روزی که به نفت آمدم یک فرصت 20 روزه نداشتیم و اولین بار بود که وقت کردیم بدنسازی کنیم و یک تغییر تاکتیک بدهیم. قبول کنید که نفت آبادان نسبت به قبل از عید روپاتر بود و پرسپولیس هم حریف قدری محسوب می‌شد.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها می‌گفتند عیسی‌زاده دوست ندارد این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود، گفت: چطور این حرف را می‌زنند؟ بعد از اینکه حکم محرومیت به ما ابلاغ شد، عیسی‌زاده به فاصله 18 دقیقه درخواست اعتراض به کمیته استیناف کرد. ممکن است ما با تماشاگرانمان به مثل اعضای یک خانواده مشکل داشته باشیم ولی باید فرهنگ‌سازی شود و آنها به تمرینات ما بیایند.

وی تأکید کرد: ما تا 29 اسفند تمرین کردیم و دوباره از سوم فروردین 2 جلسه تمرین کردیم. ما کار را زمین نگذاشته بودیم. با من بحث و دعوایی وجود نداشت ولی به جرأت می‌گویم عیسی‌زاده زحمتکش‌ترین مدیر نفت بعد از انقلاب است و حتی در 60 سال اخیر بیشترین زحمت را کشیده است. به جرأت می‌گویم؛ با تمام احترام به تمام مدیران نفت، همه آنها به اندازه عیسی‌زاده کار نکرده‌اند. تماشاگران ما باید یاد بگیرند که نیروهایشان را در جهت تشویق تیم استفاده کنند و باید این را هم بگویم به گواه آمار برنامه 90 بیشترین ضرر را از داوری دیدیم و امروز هم نزدیک بود همان اتفاق بیفتد ولی صحنه تأثیرگذاری در داوری وجود نداشت. انشاءالله سعی می‌کنیم با روندی خوب لیگ را به پایان برسانیم.

کریمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه در نیمه دوم با یک هوادار درگیری لفظی داشت، گفت: درگیری لفظی یعنی چه؟ او به من گفت ما یک پیرمردی داریم که اینجا بیهوش است و آب می‌خواهد و من هم گفتم مگر من مسئول آب هستم؛ همین بود. وگرنه دعوایی نداشتیم و فکر می‌کنم اگر این اتفاق را توضیح نمی‌دادم، شما می‌گفتید چاقوکشی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه