English

سقوط فرزند بازیکن قطر از سکوها به زمین/ کی‌روش بطری آب را به زمین نکوبید!

یکی از مهمترین اتفاقات دیدار قطر - ایران سقوط فرزند مهاجم قطری‌ها از روی سکوها به زمین بود.

سقوط فرزند بازیکن قطر از سکوها به زمین/ کی‌روش بطری آب را به زمین نکوبید!

به گزارش خبرگزاری موج، نیمه نخست دیدار تیم‌های قطر و ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد با تساوی بدون گل همراه شد. پس از پایان نیمه نخست سیدجلال حسینی با یکی از بازیکنان قطر که روی سکوی تماشاگران بود و به نظر از همبازیان سابق او در الاهلی بود به خوش‌وبش پرداخت.

* لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در پایان نیمه منتظر بیرانوند شد و پس از گفتن خسته نباشید به او، همراه با بیرانوند راهی رختکن شد.

* بعد از گل مهدی طارمی تماشاگران ایرانی به تشویق ایسلندی پرداختند.

* صدای بلندگوهای قطری‌ها برای تشویق تیم ملی کشورشان پس از گل ایران بیشتر شد و تماشاگران ایرانی سعی می‌کردند با صدای طبل، صدای بلندگوها را خنثی کنند.

* چند اشتباه بازیکنان قطر عصبانیت فوساتی را در کنار زمین به همراه داشت.

* در دقیقه 59 موقعیتی برای تیم ایران از دست رفت که کی‌روش بطری آبی برداشت و قصد داشت به زمین بکوبد، اما عصبانیت خود را حفظ کرد و با نوشیدن آب آرام کنار خط ایستاد.

* بازیکنان ایران پس از کسب توپ خیلی سریع آن را به زمین قطر می‌فرستادند که کی‌روش از شاگردانش خواست آرام‌تر و با حوصله‌تر بازی کنند.

* با توجه به اینکه شادی گل تیم ایران کمی زمان برد، داور هنگ‌کنگی به انصاری‌فرد و طارمی تذکر داد که وقت را تلف نکنند.

* در دقیقه 67 وریا غفوری توپ مهاجم قطری را گرفت که تماشاگران و نیمکت‌نشینان قطر اعتقاد به پنالتی داشتند. فوساتی به شدت به داور اعتراض کرد و کمک او نیز با پرتاب بطری آب و رفتن به سمت داور اعتراض خود را نشان داد.

* کریستیانو، فرزند سباستین سوریا که در جایگاه تماشاگران حضور داشت از روی سکوها به زمین سقوط کرد که باعث نگرانی مادرش و عده‌ای از تماشاگران شد. البته با توجه به فاصله کم پله‌ها تا زمین فرزند سوریا دچار آسیب‌دیدگی نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه