English

دی‌بروین: منچسترسیتی باید به حضور در لیگ قهرمانان عادت کند

ستاره بلژیکی منچسترسیتی اظهار کرد تیمش آرزوهای بزرگی رد رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان دارد.

دی‌بروین: منچسترسیتی باید به حضور در لیگ قهرمانان عادت کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مترو، منچسترسیتی سال قبل توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابد ولی برابر رئال مادرید که در نهایت قهرمان شد، شکست خورد و از رقابت‌ها کنار رفت.

امسال سیتی با هدایت پپ گواردیولا توانسته است به دور دوم راه یابد و فرداشب در صورتی که بتواند برد پنج بر سه دیدار رفت برابر موناکو را حفظ کند، می‌تواند به مرحله بعد نیز راه یابد. کوین دی‌بروین قبل از دیدار با موناکو گفت: برای باشگاه خیلی خوب و مهم است که بتواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان راه یابد. حضور در لیگ قهرمانان اتفاق جدیدی برای باشگاه است. باید بتوانیم که تا جایی که ممکن است در این رقابت‌ها به مراحل پایانی برسیم. باید بتوانیم موفقیت سال قبل را تکرار کنیم. باشگاه باید به حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان عادت کند. سال قبل قرعه‌های سختی به ما خورد و برابر پاری سن ژرمن و رئال مادرید بازی کردیم. امسال امیدواریم مانند سال قبل بار دیگر به مراحل پایانی برسیم. بازی در لیگ قهرمانان افتخار بزرگی است چون تمام بازی‌ها سطح بالایی دارند و تیم‌ها با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

دی‌بروین در پایان گفت: هدف ما این است که بتوانیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم ولی همه تیم‌ها نیز همین آرزو را دارند. در حال حاضر باید به بازی با موناکو فکر کنیم که بازی دشواری برای ماست. آنها در بازی رفت کار را برای ما خیلی سخت کردند و در فرانسه دیدار خیلی سختی برابر آنها خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه