English

لواندوفسکی: آقای گلی؟ فقط قهرمانی بایرن مونیخ

ستاره لهستانی بایرن مونیخ تاکید کرد آقای گلی برای او مهم نیست و موفقیت و قهرمانی تیمش در بوندسلیگا برای او مهم تر از هر چیزی است.

لواندوفسکی: آقای گلی؟ فقط قهرمانی بایرن مونیخ

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از سایت رسمی بایرن مونیخ، روبرت لواندوفسکی در فصل جاری عملکرد درخشانی در بایرن داشته است. او رقابت تنگاتنگی با پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم بوروسیا دورتموند برای آقای گلی دارد.

لواندوفسکی در این زمینه گفت: همواره از گلزنی لذت می‌برم و این لذت اگر با پیروزی بایرن مونیخ همراه شود، چند برابر می‌شود. مهم‌ترین چیز برای من این است که بایرن مونیخ صدرنشین است. باید بگویم موفقیت‌های فردی تنها زمانی برایم اهمیت دارد که با موفقیت تیمی همراه باشد.

لواندوفسکی ادامه‌ داد: به هیچ وجه به جدول گلزنان توجه نمی‌کنم چون برایم اهمیت ندارد. یک هدف بزرگ دارم و آن موفقیت با بایرن است و دیگر دلیلی ندارد به مسائل دیگری چون آقای گلی فکر کنم.

این مهاجم لهستانی در فصل جاری توانسته 21 گل در بوندسلیگا به ثمر برساند و با یک گل کمتر نسبت به اوبامیانگ در رده دوم بهترین گلزنان جای دارد.

لواندوفسکی در پایان سخنان خود درباره اختلاف 10 امتیازی با لایپزیگ (تیم دوم جدول رده‌بندی) هم گفت‌: هنوز چیزی برای ما به پایان نرسیده است. تا زمانی که تکلیف قهرمان نهایی نشود، نباید خوشحالی کنیم. اطمینان دارم پیروزی‌های بایرن مونیخ ادامه‌ خواهد داشت و روزهای خوبی در انتظارمان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه