English

اولین اظهارات سرمربی جدید المپیاکوس در جمع یاران انصاری‌فرد

سرمربی جدید تیم المپیاکوس یونان اولین اظهارات خود را در میان بازیکنان برای بالا بردن روحیه آنها در آستانه دیدار با بشیکتاش ترکیه بیان کرد.

اولین اظهارات سرمربی جدید المپیاکوس در جمع یاران انصاری‌فرد

به گزارش خبرگزاری موج، واسیل ووزاس پس از انتخابش به عنوان سرمربی جدید المپیاکوس آتن شب گذشته (دوشنبه) در جمع بازیکنان حاضر شد و جهت افزایش روحیه تیمی صحبت کرد.

ووزاس خطاب به بازیکنان تیم المپیاکوس گفت:  به لطف کار سخت اطمینان لازم برای رسیدن به اهداف ایجاد می‌شود. همواره در زمین با داشتن هدف می‌توانیم به نتیجه برسیم. من اینجا هستم تا به شما و تیم المپیاکوس کمک کنم. همان‌طور که شما به من کمک می‌کنید. ما نیاز داریم تا به همه اعضای تیم المپیاکوس اجازه کار کردن و تلاش بدهیم. سپس باید به دنبال نتیجه باشیم که شروع آن از بازی برابر بشیکتاش ترکیه است.

سرمربی جدید تیم المپیاکوس پیش از این هدایت تیم زیر 20 ساله‌های آکادمی این باشگاه بزرگ یونانی را بر عهده داشت. او شب گذشته پس از قطع همکاری باشگاه المپیاکوس با پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی در راس کادر فنی یاران انصاری‌فرد قرار گرفت. تیم المپیاکوس پنجشنبه هفته جاری در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان بشیکتاش ترکیه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه