English

تماشای دیدار پدیده - گسترش فولاد رایگان شد

دو بازیکن تیم پدیده برای مشخص شدن وضعیت همکاری آنها در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

تماشای دیدار پدیده - گسترش فولاد رایگان شد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، مهرداد کفشگری و رضا حقیقی دو بازیکن این تیم برای مشخص شدن ادامه همکاری‌شان، در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

 این تصمیم با نظر کادر فنی بوده است و مدیریت باشگاه پس از برگزاری جلسه‌ای پس از بازی پدیده و گسترش فولاد تبریز در خصوص این دو بازیکن تصمیم گیری نهایی را خواهند داشت و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

همچنین جواد طاری بخش درباره رایگان بودن دیدار پدیده خراسان و گسترش فولاد تبریز که روز جمعه از ساعت ١٥ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می‌شود، اظهار داشت: هیئت فوتبال خراسان رضوی در این راستای همکاری بسیار خوبی را با مجموعه باشگاه داشته است و با هماهنگی‌های انجام شده مشکلی وجود نخواهد داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده ادامه داد: برای این مسابقه تعداد زیادی بلیت برای تماشاگران خریداری شده است که در زمان ورود به آنها اهدا خواهد شد تا بتوانند بازی را به صورت رایگان تماشا کنند و مشکلی در این زمینه نخواهد بود.

طاری بخش خاطرنشان کرد: برای این بازی تعدادی اتوبوس در نظر گرفته شده است که از پایانه آزادی (پارک ملت) و میدان تختی (سعدآباد) هواداران مشهدی را به صورت رایگان به ورزشگاه منتقل خواهند کرد و پس از بازی نیز هواداران را به همین مکان‌ها انتقال میدهند.

بازی‌های باقی مانده لیگ به ویژه بازی‌های خانگی برای تیم پدیده  بسیار مهم است و در این راستا هماهنگی‌های خوبی برای حضور بیشتر تماشاگران در ورزشگاه انجام شده است و امیدواریم مردم مشهد نیز به منظور حمایت های همه جانبه خود از نمایندگان فوتبال استان مثل همیشه حضور داشته باشند و باعث افزایش انگیزه بازیکنان شوند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه