English

سرمربی سویا:

هم‌امتیاز شدن با رئال مادرید عالی است

سرمربی آرژانتینی سویا بعد از پیروزی برابر رئال بتیس اظهار کرد از اینکه تیمش هم‌امتیاز با رئال مادرید صدرنشین شده است احساس بسیار خوبی دارد.

هم‌امتیاز شدن با رئال مادرید عالی است

به گزارش خبرگزاری موج، سویا در ادامه‌ هفته بیست و چهارم لالیگا در خانه رئال بتیس به میدان رفت و یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد. سویا با یک گل از حریفش عقب افتاد اما در نهایت توانست با نتیجه‌ دو بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند.

خورخه سامپائولی در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: خوشبختانه به بازی برگشتیم و نه تنها گل تساوی را به ثمر رساندیم بلکه توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم و سه امتیاز حساس و شیرین را به دست آوریم. در نیمه نخست، بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بسیار خوب بودیم و کنترل توپ و میدان را در دست داشتیم. باید بگویم در کسب این پیروزی بسیار خوش شانس بودیم.

او ادامه‌ داد: رئال بتیس از بهترین تیم‌های  فصل جاری است. آنها در نیمه نخست ما را بسیار تحت تاثیر قرار دادند. از سوی دیگر شاگردان من هم عالی بودند. ویسنته ایبورا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد ولی توانست گل پیروزی را برای ما به ثمر برساند.

سویا با این پیروزی، ۵۲ امتیازی شد و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به رئال‌ مادرید در رده دوم جدول رده‌بندی  قرار گرفت. البته رئال دو بازی کمتر نسبت به سویا انجام داده است.

سرمربی آرژانتینی سویا در پایان نیز اظهار کرد: هم امتیاز با رئال در صدر جدول رده‌بندی هستیم که این عالی است و احساس خوبی به من می‌دهد ولی اگر می‌خواهیم قهرمان شویم، باید بازی به بازی بهتر شویم و بتوانیم پیروزی‌های زیادی را کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه