English

هافبک منچستریونایتد

لیگ اروپا اولویت منچستریونایتد در این فصل است

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد تاکید کرد موفقیت در لیگ اروپا اولویت نخست یونایتد در این فصل محسوب می‌شود.

 لیگ اروپا اولویت منچستریونایتد در این فصل است

به گزارش خبرگزاری موج، منچستریونایتد فردا (چهارشنبه) باید دیدار برگشت خود را در لیگ اروپا برابر سنت اتین برگزار کند. شیاطین سرخ در بازی رفت با سه گل زلاتان ایبراهیموویچ توانستند حریفشان را شکست بدهند و اکنون شانس بسیار زیادی برای صعود به جمع شانزده تیم برتر رقابت‌ها دارد.

یونایتد همچنین یکشنبه باید در فینال جام اتحادیه در ورزشگاه ومبلی برابر ساوتهمپتون به میدان برود. خوان ماتا درباره بازی‌های پیش روی تیمش گفت‌: به شما دروغ نمی‌گویم. این هفته‌، هفته‌ بسیار هیجان انگیزی برای ماست. اولین فینال فصل‌مان را پیش‌رو خواهیم داشت که باید در ومبلی برگزار کنیم. در دو بازی قبلی که در ومبلی داشتیم، دو جام قهرمانی را کسب کردیم (جام حذفی سال گذشته و سوپر جام سال جاری) اما نباید از بازی برابر سنت اتین نیز غافل باشیم. همیشه بازی بعدی، مهم‌ترین بازی است و ما این موضوع را می‌دانیم. در بازی رفت عملکرد خیلی خوبی داشتیم. درست است که حریف به گل نرسید اما نشان داد که تیم خوبی است. اگر صعودمان را به مرحله بعد حتمی بدانیم، اشتباه بزرگی کردیم. هنوز ۹۰ ‌دقیقه باقی‌ مانده است. باید بجنگیم تا به موفقیت برسیم. کم کم به مقطع حساس فصل نزدیک می‌شویم. در چهار جام مدعی قهرمانی هستیم که این خیلی خوب است. 

خوان ماتا در پایان ‌اضافه کرد: لیگ اروپا برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. تیم‌های بزرگی در این لیگ حضور دارند و این کار ما را پیچیده می‌کند. با این حال می‌خواهیم تمام تلاش‌مان را برای موفقیت انجام بدهیم. لیگ اروپا اولویت نخست ما در این فصل است و تلاش می‌کنیم این قهرمانی را به دست بیاوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه