English

تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار کشور بسیج ورزشکاران

آیین تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار کشور را با حضور هزاران نفر و همچنین مسئولین کشوری و ورزشی ایران در سالن اجتماعات دانشگاه شهید ستاری برگزار کرد.

تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار کشور بسیج ورزشکاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حجت بیدختی مسوول بسیج هیات استان با اشاره به اینکه این برنامه تحت عنوان (قهرمانان ایثار) برای نخستین بار به همت یک هیات ورزش های همگانی در کشور برگزار شد، گفت: هیات ورزش های همگانی استان تهران نخستین هیات همگانی در کشور است که در غالب یک برنامه فرهنگی ورزشی آیین تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار را با حضور دکتر شجاع پوریان رییس هیات همگانی استان، الهه راستگو و مهدی قناعتی از اعضای شورای شهر تهران، مهندس رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران،شهردار منطقه 9 و چند تن از بازکنان تیم پرسپولیس و همچنین هزاران نفر از مربیان، ورزشکاران، بسیجیان، خانواده های شهدای ورزشکار برگزار کرد. 

وی افزود: این مراسم با قرائت قرآن توسط قاری بین المللی کشور و سخنرانی سردار آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور آغاز شد و در ادامه کربلایی حسن حسین خانی از مداحان اهل بیت با اجرای مداحی مراسم را پرفیض کرد.

بیدختی با بیان اینکه  در ادامه مراسم دکتر ولی الله شجاع پوریان رییس هیات ورزش های همگانی استان تهران به سخنرانی پرداخت.

رییس هیات ورزش های همگانی استان تهران ضمن تبریک به تیم ملی کشتی کشورمان برای قهرمانی در جام جهانی این رشته افزود: ما باید اخلاق و منش قهرمانی و پهلوانی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. 

رییس بسیج هیات ورزش های همگانی استان تهران در خصوص نفرات تجلیل شده خاطر نشان کرد:با حضور شجاع پوریان رییس هیات استان و دیگر مسئولین از 2 جانباز ورزشکار مدافع حرم، 2 شهید ورزشکار مدافع حرم، 2 آتش نشان ورزشکار شهید پلاسکو و 12 شهید ورزشکار دفاع مقدس تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه