English

پندر: در ایران احساس خطر نداشتم

مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا می‌گوید رابطه خوبی با ایران دارد و در کشورمان احساس خطر نکرده است.

پندر: در ایران احساس خطر نداشتم

به گزارش خبرگزاری موج،  ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا درباره اقدام رئیس جمهوری جدید این کشور مبنی بر عدم صدور روادید برای هفت کشور مسلمان گفت: سیاست و ورزش از هم باید جدا باشند. ما رابطه خوبی با فدراسیون ایران داریم و توانستیم در مذاکره برای حضور در ایران، پیشرفت کنیم و بخت حضور در جام جهانی کشتی آزاد را پیدا کردیم.

وی ادامه داد: این بار، شانزدهمین بار است که به ایران آمده ایم و همچنین ایرانیان نیز شانزده بار به آمریکا آمده اند. تجربه خوبی امروز داشتم و هرگز احساس خطر نداشتم ضمن اینکه با استقبال خوب تماشاگران ایرانی مواجه شدیم.

بندر تصریح کرد: اتحادیه جهانی قدم های مهمی در راستای درک و فهم قوانین کشتی از سوی تماشاگران برداشته است. تغییرات صورت گرفته در قوانین کشتی، جزیی است و در راستای بهتر ساختن این ورزش است.

وی افزود: در راستای مبارزه با استفاده از مواد نیروزا در کشتی از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنیم.

بیل زادیک سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا نیز درباره رقابت با ایران در فینال جام جهانی کشتی آزاد گفت: ایران همیشه از نظر تکنیک در کشتی، اول است و جایگاه خوبی در جهان دارد.

وی ادامه داد: ایران تیم بسیار قدرتمندی دارد و پیکار با این تیم بسیار دشوار خواهد بود.

زادیک درباره تغییرات در قوانین کشتی عنوان کرد: تغییرات صورت گرفته در ابعاد مختلف کشتی به ویژه کشتی آزاد، مثبت است و این ورزش را هیجان انگیزتر می کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا درباره بهترین کشتی گیر ایران گفت: تمام کشتی گیران ایرانی خوب و عالی هستند، اما حسن یزدانی، بهترین آنهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه