English

بازیکن پاری ‌سن‌ ژرمن

غیرممکن بود بهتر از این ظاهر شویم

ستاره آرژانتینی پاری ‌سن‌ ژرمن از نمایش خیره کننده خود و هم تیمی هایش در دیدار برابر بارسلونا ابراز رضایت و تاکید کرد تیمش نمی‌توانسته است بهتر از این ظاهر شود.

غیرممکن بود بهتر از این ظاهر شویم

به گزارش خبرگزاری موج، آنخل دی‌ماریا با وجود اینکه نتوانسته بود انتظارات را در پاری ‌سن‌ ژرمن برآورده کند و خبرهای زیاد درباره پیوستن او به لیگ چین به گوش رسید، در دیدار برابر بارسلونا خیره کننده ظاهر شد و توانست دو گل به ثمر برساند.

دی‌ماریا مثل دیگر بازیکنان پاری ‌سن‌ ژرمن از پیروزی قاطعی که تیمش به دست آورده، بسیار خوشحال است. او بعد از بازی گفت‌: قبل از بازی اگر از هر کسی سوال می‌پرسیدند که پاری ‌سن‌ ژرمن با چهار گل بارسلونا را شکست می‌دهد، جواب او غیر ممکن بود ولی توانستیم غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنیم و دست به کار بزرگی بزنیم. همه ما از این پیروزی بزرگ و قاطع خوشحال هستیم.

دی‌ماریا ادامه‌ داد: از همه نظر خوب ظاهر شدیم و توانستیم با اقتدار بارسلونا را شکست بدهیم. زدن چهار گل به بارسلونا به هیچ وجه ساده نیست و این نشان می‌دهد که ما تا چه اندازه خوب بودیم. با این حال نباید همه چیز را تمام شده دانست. دیدار برگشت باقی مانده و باید با نهایت تمرکز به میدان رفت.

ستاره آرژانتینی پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان سخنانش گفت‌: غیرممکن بود بهتر از این ظاهر شویم. شب بسیار خوبی را برای هواداران رقم زدیم. غرق در شادی هستیم. آنچه را که مربی گفته بود به خوبی انجام دادیم. نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است. دیدار برگشت هم بسیار حساس خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه