English

تقابل مربیان سرشناس در هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته یک

هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال (لیگ آزادگان) فردا و پس فردا با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

تقابل مربیان سرشناس در هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری موج، مربیان سرشناس لیگ یک، در این هفته از مسابقات به مصاف هم می‌روند تا شاهد بازی‌های جذابی باشیم. هفته بیست و چهارم لیگ یک، مانند هفته گذشته در دو روز برگزار می‌شود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های روز دوشنبه، ملوان بندر انزلی به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود. هر دو تیم جایگاه خوبی که در چند هفته گذشته در اختیار داشتند را از دست داده‌اند. ملوانان با دو تساوی مقابل سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر و در نهایت با شکست مقابل اکسین البرز صدر جدول رده‌بندی را از دست دادند. گل گهر سیرجان هم با دو تساوی پیاپی مقابل نساجی مازندران و ایرانجوان بوشهر به رده پنجم سقوط کرده است.

بازی رفت را هم شاگردان وینگو بگوویچ در تیم گل گهر سیرجان با نتیجه‌ سه بر یک به سود خود به پایان رساندند. باید دید این دو تیم که هر دو از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند چه نتیجه‌ای در مقابل هم می‌گیرند. در حال‌ حاضر که بیست و سه هفته از بازی‌ها گذشته، شاگردان محمد مایلی کهن با ۴۱ امتیاز در رده دوم و سیرجانی‌ها با ۳۹ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است. به این ترتیب این دیدار یک بازی ۶ امتیازی برای هر دو تیم محسوب می‌شود.

در دیگر بازی مهم پارس جنوبی رده سومی که هم کمترین گل زده و هم کمترین گل خورده را در بین مدعیان داراست با نفت مسجد سلیمانی بازی دارد که در دو بازی گذشته اش با محمود فکری به دو تساوی مقابل مس رفسنجان و استقلال اهواز رسیده است. پارس جنوبی ۱۳ هفته است که طعم شکست را نچشیده و خود را به عنوان یک مدعی نشان داده است. آنها هفته گذشته مقابل سپیدرود رشت صدرنشین به تساوی بدون گل رسیدند.

تا این جای کار، شاگردان مهدی تارتار در تیم پارس جنوبی، با ۴۰ امتیاز در جایگاه سوم قراردارند و نفت مسجد سلیمان هم با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و خطر رفتن به رده‌های پایین‌تر را احساس می‌کند. بازی رفت این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در تنها داربی این هفته هم، مس رفسنجان میزبان مس کرمان رده چهارمی است. مس رفسنجان با هدایت میشو کریستوچوویچ در ۱۴ دیدار تنها مقابل خونه به خونه بابل شکست خورده است. این آمار نشان می‌دهد که شاگردان منصور ابراهیم زاده کار بسیار سختی مقابل مس رفسنجان دارند. البته مس کرمان نشان داده که در نیم فصل دوم به هیچ تیمی باج نمی‌دهد. گواه این موضوع هم،‌ پیروزی هفته گذشته آنان مقابل بادران تهران است. بادرانی ها تا قبل از این شکست در نیم فصل دوم سه پیروزی و دو تساوی کسب کرده بودند و خودشان را در حد یک مدعی نشان داده بودند.

دیدار دور رفت این دو تیم با نتیجه‌ یک بر صفر به سود مس کرمان به پایان رسید. در حال‌ حاضر مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده چهارم و مس رفسنجان هم با ۳۳ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

روز سه شنبه هم دو دیدار برگزار می‌شود که فجرسپاسی و ایران‌جوان بوشهر در شیراز مقابل هم صف آرایی می‌کنند که این دیدار برای هردو تیم اهمیت بالایی دارد و می‌تواند در سرنوشت پایان فصل این دو تیم تاثیر گذار باشد. در دیگر بازی مهم، سپیدرود صدرنشین میهمان آلومینیوم اراک دوباره احیا شده خواهد بود.

شاگردان علی نظرمحمدی روز پنجشنبه توانستند در یک بازی معوقه فجرسپاسی را شکست دهند و دوباره به صدر جدول رده‌بندی باز گردند. این هفته سپیدرود باید در مقابل آلومینیوم اراکی قرار بگیرد که همراه با پاشازاده به روزهای خوبش بازگشته و می‌توانند سپیدرودی ها را در راه حفظ صدرنشینی‌شان آزار دهند.

تا این جای کار سپیدرود رشت با ۴۳ امتیاز صدرنشین رقابت‌هاست و آلومینیوم اراک با ۳۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی سپید رود رشت به پایان رسید.

برنامه کامل بازی‌های هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۵ بهمن

خونه به خونه مازندران –فولاد یزد / ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه   هفتم تیر    بابل    

علی صفایی – محمد بوالحسنی – موسی مه آبادی – حسین زمانی – ناظر: حاتم بک پور

خیبرخرم‌آباد- نساجی مازندران /    ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه   تختی خرم آباد    

شاهو اصلانی – کورورش کریمی – هیوا بهمنی – امیر ایار – ناظر: رامین عرفانیان

مس رفسنجان- مس کرمان / ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه   شهداء    رفسنجان    

محمدرضا اکبریان – حسین مرادی – علی احمدی – علیرضا جلالی – ناظر: محسن فریمانی

پارس جنوبی جم بوشهر- نفت مسجدسلیمان / ساعت ۱۴:۱۵ ورزشگاه   تختی جم    

محسن سیمن – جواد قنبریان – وحید سیفی – علی سام – ناظر سعید بطحایی

استقلال اهواز- راه‌آهن تهران /   ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه   تختی اهواز    

رضا عادل – امیرمحمد داودزاده – علی الفتی – علی صباحی – ناظر: اسماعیل آمری

ملوان بندرانزلی-  گل‌گهر سیرجان / ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه   تختی    انزلی    

پیام حیدری – براتعلی مولوی – محمدرضا طالبی – مجید محمدی – محمدعلی فروغی

بادران تهران- اکسین البرز  / ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه   کارگران تهران    

احمد صالحی – سعید قاسمی – هادی طوسی – سعید شمس – ناظر: علی خسروی

سه شنبه ۲۶ بهمن

آلومینیوم اراک- سپیدرود رشت /  ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه   امام خمینی    اراک    

روح اله شریفی – محسن سلطانی – موسی محمدی راد – مرتضی عابدی –ناظر: صادق نوری

فجرسپاسی شیراز- ایرانجوان بوشهر / ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه   شهید دستغیب    شیراز    

احمد موسوی – داریوش صابر مطلق – فرهاد فرهادپور – روح اله تیموری – ناظر: صفدر احمدی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه