English

آسمانی:

تلاش می‌کنم در مسابقات جهانی به مدال برسم/فعلا نمی‌توانم درباره المپیک توکیو صحبت کنم

تکواندوکار پیش ایران از کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی به خاطر حضورش در المپیک ریو تشکر کرد.

تلاش می‌کنم در مسابقات جهانی به مدال برسم/فعلا نمی‌توانم درباره المپیک توکیو صحبت کنم

به گزارش خبرگزاری موج، راحله آسمانی تکواندوکار ایرانی که در المپیک ریو برای تیم بلژیک به میدان رفت از کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی برای این حضور تشکر کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری ملی فرانسه اظهار داشت: من کمک‌های زیادی از سوی IOC و فدراسیون جهانی تکواندو دریافت کردم. چه چیزی بهتر از این است که در المپیک کشور داشته باشی؟

آسمانی افزود: من 4 سال در بلژیک زندگی کردم و با تیم این کشور تمرین می‌کردم. مردم این کشور مرا حمایت کردند و هر چیزی که می‌خواستم انجام دادند.

این تکواندوکار در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در ابتدا امیدوار بودم در المپیک شرکت کنم و در مرحله دوم برنامه‌ام این بود همه تلاش خود را به کار ببرم.

آسمانی 27 ساله در بلژیک به عنوان پستچی برای مدتی کار می‌کرد.

وی همچنین در این باره گفت: بعد از المپیک هم نخواستم این فرصت طلایی را از دست بدهم به همین دلیل کارم را در اداره پست شروع کردم. دوستان خوبی در این اداره دارم که واقعا مرا حمایت کردند. با جملات خوب به من انرژزی مثبت دادند.

آسمانی قرار است در مسابقات جهانی کره جنوبی شرکت کند که از 22 تا 30 ژوئن برگزار می‌شود.

این تکواندوکار در ادامه صحبت‌هایش درباره این مسابقات خاطرنشان کرد: همه تلاشم را می‌کنم که به مدال برسم. من در مسابقات سال 2013 و 2015 نتوانستم شرکت کنم و حالا برای نخستین بار در تیم بلژیک در این رقابت‌ها حضور خواهم داشت.

وی همچنین درباره حضورش در المپیک توکیو، تصریح کرد: درباره این بازی‌ها نمی‌توانم صحبت کنم. فکر می‌کنم که دیگر پیر شده‌ام. باید ببینم شرایط جسمانی‌ام چطور خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه