English

پیام رئیس فدراسیون جهانی کاراته برای حضور در جام وحدت و دوستی ارومیه

رئیس فدراسیون جهانی با ارسال پیامی از تلاش‌های ایران برای برگزاری جام وحدت و دوستی تشکر و قدردانی کرد.

پیام رئیس فدراسیون جهانی کاراته برای حضور در جام وحدت و دوستی ارومیه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با توجه به تقویم سال 2017 و گنجانده شدن جام وحدت و دوستی ارومیه در این تقویم، آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته برای حضور در این رقابت‌ها پیامی ارسال کرد و از تلاش‌های ایران در راستای المپیکی شدن کاراته تشکر و قدردانی نمود.

در متن ارسالی آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی خطاب به فدراسیون کاراته ایران آمده است: 

با افتخار تمام ضمن خیرمقدم به تمام شرکت کنندگان در رقابت‌های جام اوپن ارومیه از فدراسیون کاراته ایران برای اقدام گسترده همچنین تلاش‌های مستمر از دیرباز در مسیر کاراته سپاسگزارم.
کاراته امروز یک رشته المپیکی است و من مطمئن هستم که این واقعیت به برگزاری موفق جام اوپن ارومیه حتی از نظر کمیت و کیفیت شرکت کنندگان منجر خواهد شد.
تیم کومیته جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر و بعد از یک نمایش خیره کننده در مسابقات جهانی اتریش، قهرمان دنیاست و من مطمُن هستم که توان بالای قهرمانان کاراته ایران به موفقیت کلی این رقابتها کمک شایانی خواهد کرد.
من برای همه شما بهترین ها را آرزو دارم تا به تلاش برای گسترش موفق رشته ورزشی مان ادامه دهید، همچنین امیدوارم تا بهره وری از مشارکت فدراسیون برجسته ای چون فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت فدراسیون جهانی کاراته تداوم یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه