English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

شاخص کمی و کیفی سینماهای ایران در دولت سیزدهم رو به رشد است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تعداد سینما از ۵۰۰ سالن در آغاز فعالیت دولت سیزدهم به ۹۰۰ سالن افزایش یافته است، گفت: فروش فیلم‌های سینمایی در سال جاری از ۴۰۰ میلیارد تومان به یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

شاخص کمی و کیفی سینماهای ایران در دولت سیزدهم رو به رشد است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: سال ۱۴۰۲ برای حوزه فرهنگ، هنر و رسانه سال خاصی بود و کشور بعد از مشکلاتی که در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ با توطئه دشمنان ایجاد شد، از حوزه عادی سازی فعالیت‌ها وارد دوره طلایی شد.

وی افزود: شاید در ابتدای فعالیت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در دولت سیزدهم برخی برای موفقیت‌های این حوزه ابراز تردید داشتند. اما حوزه فرهنگ و هنر در همه بخش‌ها از جمله تئاتر، رشته‌های صحنه‌ای و سینما، حد نصاب‌ها و رکوردهای جدیدی به دست آورد که برخی از این رکوردها بیش از ۳ دهه تغییر نیافته بود و برای نخستین بار محقق شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت حوزه سینما عنوان کرد: در این حوزه سال را در حالی به اتمام می‌رسانیم که فروش فیلم‌های سینمایی از حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نزدیک یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری و همچنین تعداد سینماها از ۵۰۰ سالن در آغاز دولت به ۹۰۰ سالن سینما رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه